Transferthread 2025-2026 (Buitenland)

Gerucht dat Napoli KDB een contract zou hebben aangeboden van 2+1 jaar. Zou wel zalig zijn, nog even samen met Lukaku, en daar nog een cultheld worden.

Ancelotti wordt coach van Brazilië.
De eerste niet-Braziliaanse coach daar, sinds ... ooit?

Leuk dat daar eens een toptrainer aan de leiding komt. En niet een coach die alleen maar naam en faam heeft gemaakt in de Braziliaanse competitie. Heeft wel 'maar' een jaartje de tijd.

Cr7 zou mogelijks de zandbak verlaten en terug richting Europa gaan. Benieuwd wat er van aan is en welke ploeg zo zot is dieje in huis te halen.

Cr7 zou mogelijks de zandbak verlaten en terug richting Europa gaan. Benieuwd wat er van aan is en welke ploeg zo zot is dieje in huis te halen.
Die heeft vorige maand toch pas zijn contract verlengd en toch al meermaals gezegd dat hij niet meer in Europa komt voetballen?

Huijsen to Real Madrid?
Heel snel allemaal. Had die toch graag nog een tussenstap zien nemen na Bournemouth.

Toch wel de hand van Mertens in deze deal.
Is ook heel goeie vrienden met Lukaku hé.

Nu, zou in alle opzichten een geweldige keuze zijn hé. Blijft op topniveau spelen, in een fantastische stad die voetbal ademt. Enige mismatch is de introvertie van De Bruyne, de supporters in Napels zijn wel van een andere orde dan die in Manchester ... check de beelden nu ook met de vieringen in Napels :crazy:

Florian Wirtz staat op het punt om naar Liverpool te trekken. Blij mee @exCite & @gamer5 ?
Ik vraag mij vooral af hoe die in onze ploeg past. Ik dacht dat we eerder veel geld zouden geven aan een spits.
Kan hier niet zeggen dat ik hem veel heb zien spelen maar als je de hype er rond ziet is het blijkbaar toch de moeite 😅.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan