Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De eerste niet-Braziliaanse coach daar, sinds ... ooit?Ancelotti wordt coach van Brazilië.
Die heeft vorige maand toch pas zijn contract verlengd en toch al meermaals gezegd dat hij niet meer in Europa komt voetballen?Cr7 zou mogelijks de zandbak verlaten en terug richting Europa gaan. Benieuwd wat er van aan is en welke ploeg zo zot is dieje in huis te halen.
Zou nog niet getekend zijn. Mr. heeft nog wat eisen. En dat ie maar daar blijft ook.Die heeft vorige maand toch pas zijn contract verlengd en toch al meermaals gezegd dat hij niet meer in Europa komt voetballen?

Serie A uitspelen met Lukaku en knallen in de CL.Amai, dikke fingers crossed voor Napoli toch wel.
KDB met Cuypers![]()

Is ook heel goeie vrienden met Lukaku hé.Toch wel de hand van Mertens in deze deal.

Ik vraag mij vooral af hoe die in onze ploeg past. Ik dacht dat we eerder veel geld zouden geven aan een spits.
.Dat is wie United zou moeten kopen en wie ze absoluut niet naar concurrentie mogen laten gaan.