NemesisBE
Well-known member
Hebben ze ook geen CV nodig? Dusenne mee in't pakketGe moogt anders Verstraete overnemen in de plaats? Gratis en voor niks!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hebben ze ook geen CV nodig? Dusenne mee in't pakketGe moogt anders Verstraete overnemen in de plaats? Gratis en voor niks!
Dat was mijn volgende stap, ge moet ze beetje bij beetje baiten eh.Hebben ze ook geen CV nodig? Dusenne mee in't pakket

Belachelijk bedrag voor iemand met een marktwaarde van 4 mil en 1 goal en 1 assist vorig jaar?"Zou naar Club trekken" is niet hetzelfde als "heeft een persoonlijk akkoord met Brugge".
Maw Sternberg speelt volgend seizoen niet meer in België. Genk gaat een belachelijk bedrag vragen, Brugge gaat daar begrijpelijk niet op in, de relatie tussen Sternberg en Genk is naar de klote en hij vertrekt sowieso.
Wel iemand met zeer veel potentieel hoor. Ik ben fan in se. Wel een nonchalante stijl die bij veel supporters niet goed ligt.
Belachelijk bedrag voor iemand met een marktwaarde van 4 mil en 1 goal en 1 assist vorig jaar?
Risico is dan natuurlijk dat hij niet weggeraakt en dan zit je met een speler in de b-kern
Mja dan blaas je echt wel de relatie met uw speler helemaal op. Mag een speler niet gewoon akkoord gaan met een andere club eigenlijk? Dat het “not done” is snap ik wel maar is dat tegen een reglement?Als club moogt ge vragen wat ge wilt, hè. En als ge een bepaalde transfer wilt blokkeren, vraagt ge gewoon iets belachelijks. Kan natuurlijk slecht eindigen qua onderline relatie. Maar wanneer ge als speler tegen de bondsreglementen ingaat en al achter de rug van uw club akkoord gaat met een andere club, zijn de brokken toch al niet meer te lijmen.
En dat laatste? Het is geen grootverdiener, dus zo veel pijn zou dat Genk niet doen. Het zou voor Sternberg slechter zijn dan voor Genk.
edit: Geruchten wel dat het vertrek dichter bij is dan ik zelf lijk te denken. Ik weet alleen niet hoe serieus ik de bron moet nemen. Benieuwd!
Je moet eerst de club inlichten (bij contract >6maanden). Als het HLN artikel klopt is die makelaar zeer dom naar Genk gegaan en gezegd we hebben een akkoord.Mja dan blaas je echt wel de relatie met uw speler helemaal op. Mag een speler niet gewoon akkoord gaan met een andere club eigenlijk? Dat het “not done” is snap ik wel maar is dat tegen een reglement?
Mja dan blaas je echt wel de relatie met uw speler helemaal op. Mag een speler niet gewoon akkoord gaan met een andere club eigenlijk? Dat het “not done” is snap ik wel maar is dat tegen een reglement?
Als club moogt ge vragen wat ge wilt, hè. En als ge een bepaalde transfer wilt blokkeren, vraagt ge gewoon iets belachelijks. Kan natuurlijk slecht eindigen qua onderline relatie. Maar wanneer ge als speler tegen de bondsreglementen ingaat en al achter de rug van uw club akkoord gaat met een andere club, zijn de brokken toch al niet meer te lijmen.
En dat laatste? Het is geen grootverdiener, dus zo veel pijn zou dat Genk niet doen. Het zou voor Sternberg slechter zijn dan voor Genk.
edit: Geruchten wel dat het vertrek dichter bij is dan ik zelf lijk te denken. Ik weet alleen niet hoe serieus ik de bron moet nemen. Benieuwd!
Waarom zou Club Brugge daar dan in meegaan eigenlijk?Yep. Zoals byter al zegt. Om specifiek te gaan: Boek B van het bondsreglement. Titel 4. B4.80 - B4.83.
In extreme gevallen kan de straf zelfs oplopen tot een transferverbod. Uiteraard gaat dat niet gebeuren.
En die relatie met uw speler? Die is al kapot als uw speler al zo een pad inslaat. We gaan er geen Steven Defour of Alejandro Pozuelo van maken, maar op die manier toont hij wel dat Genk sowieso een afgesloten hoofdstuk is voor hem. Dan denk ik dat ge u als club van oorsprong niet moet boeien in die relatie.
Waarom zou Club Brugge daar dan in meegaan eigenlijk?
Waarom zou Club Brugge daar dan in meegaan eigenlijk?
Alsof een Belgische ploeg een speler met waarde 5-10 miljoen zomaar gaat laten verkommeren.Als m niet weggeraakt, gewoon zijn resterende contract laten uitdoen, apart trainen van de rest van de groep op n oefenveld dat helemaal tegen t kerkhof ligt in ons jeugdcomplex.
Volgens Belang heeft Club nu contact genomen met Genk en hebben ze de vraagprijs van 15 tot 20 miljoen euro te horen gekregenAlsof een Belgische ploeg een speler met waarde 5-10 miljoen zomaar gaat laten verkommeren.

Dit is Football Manager niet.Als m niet weggeraakt, gewoon zijn resterende contract laten uitdoen, apart trainen van de rest van de groep op n oefenveld dat helemaal tegen t kerkhof ligt in ons jeugdcomplex.