Trophy Platinum Club

1L092ecc.png

Cosmic Top Secret
Platinum

1L073097.png

#77 - Kena: Bridge of Spirits

Enorm simpele platinum, master diff met twee vingers in de neus, had iets uitdagender gemogen... Nu for real, fuck die Master Diff, respect voor iedereen die dit legit gedaan heeft, den deze gaat eerlijk toe geven dat hij er geen zin in had en de trophy heeft unlocked via een load glitch, CYA!

1Ld7bad6.png

Platinum #103
Stray

Top game, zeer van genoten.
Juist op het einde was het zo snel gedaan vond ik, zal misschien wel een vervolg opkomen ofzo.

1L073097.png

#77 - Kena: Bridge of Spirits

Enorm simpele platinum, master diff met twee vingers in de neus, had iets uitdagender gemogen... Nu for real, fuck die Master Diff, respect voor iedereen die dit legit gedaan heeft, den deze gaat eerlijk toe geven dat hij er geen zin in had en de trophy heeft unlocked via een load glitch, CYA!
Is er terug een glitch? Bij mij was deze net gepatched dus heb deze toch legit moeten doen. Wel hard van genoten op die difficulty maar was idd zeer pittig voor dit spel.

Is er terug een glitch? Bij mij was deze net gepatched dus heb deze toch legit moeten doen. Wel hard van genoten op die difficulty maar was idd zeer pittig voor dit spel.
Er is een nieuwe glitch inderdaad, momenteel op de huidige patch 1.016 nog steeds werkende. Maar denk dat de devs het niet eens weten, spel is ondertussen al te lang uit en zo iets gaat niet meer zo heel snel en hard rond.

Terug
Bovenaan