Trophy Platinum Club

1Lb71f05.png

#78 - Destroy all Humans (PS4)

Leuke game en throwback naar vroeger, volgende maand komt het tweede deel uit voor de PS5, ik ben benieuwd.

1L13cef7.png

Assassin's Creed Odyssey (PS4)
Platinum #16

Het was nog eens tijd voor een platinum. Hier wel eventjes aan bezig geweest, en op zich is het nog niet gedaan want ik heb nog heel wat DLC te gaan met gelukkig wel behoorlijk wat trofeeën, en het basisspel zal toch sowieso meer werk geweest zijn dan wat nog komt.

Het zal wel nog wat duren voor ik Valhalla begin te spelen, want ben nu toch wel wat AC-moe. Ik denk niet dat ik het nog dit jaar ga opstarten. Het zullen eerder wat andere spelletjes zijn, wanneer ik hier mee klaar ben.

71 uur op de teller voor deze platinum, al heb ik ook wel (ietsje) meer gedaan dan wat nodig was, dus denk wel dat je er 10 uur van af kunt doen mocht je enkel nodige willen doen. Aan de andere kant ook niet elk vraagteken ofzo verkend of echt letterlijk overal elke locatie voltooid. Ook nog wat openstaande missies, maar een groot deel zal ik wel gedaan hebben. En met de eerste DLC alsook extra missies/trofeeën zal ik misschien ook wel nog een paar dingen moeten doen op de map zelf.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan