Trophy Platinum Club

#71 The Artfut Escape

1L2b98fd.png

#72 Prince Of Persia: The Lost Crown

1L3a71e7.png

Wat vond je van de Hard mode en de challenge fights? Ben zelf gestopt na alles te doen in het spel buiten dat.
Best wel pittig met momenten. Sommige gevechten zijn zo onvoorspelbaar, en het constant guarden en managen van je MP omdat je geen items kunt gebruiken, maakte het er niet makkelijker op. Ik heb heel vaak op mijn breekpunt gezeten (en mijn controller ook).

Best wel pittig met momenten. Sommige gevechten zijn zo onvoorspelbaar, en het constant guarden en managen van je MP omdat je geen items kunt gebruiken, maakte het er niet makkelijker op. Ik heb heel vaak op mijn breekpunt gezeten (en mijn controller ook).
Ja, ik had er ook niet zo veel zin in omdat ik dat gevoel zoal wat had nog voor ik er aan begon, khad liever gehoord dat je zei het viel beter mee dan gedacht xD

Nog niet zo simpel las ik?

Het ligt eraan of je bepaalde zaken ziet en begrijpt. Uiteindelijk is alles zonder enige gids of tutorial op te lossen.

Heb hem niet platinum op PS5, maar wel 100% steamachivements via steam deck. Tunic is een underrated maar geweldige game.

Terug
Bovenaan