Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb em ook bijna. Enkel die yaguo en moljnir zijn een grind... te laat aan gedacht![]()
Dave the Diver
Platinum #85
Wat vond je van de Hard mode en de challenge fights? Ben zelf gestopt na alles te doen in het spel buiten dat.![]()
#120 & 121 - Final Fantasy VII Remake • PS4 & PS5
Best wel pittig met momenten. Sommige gevechten zijn zo onvoorspelbaar, en het constant guarden en managen van je MP omdat je geen items kunt gebruiken, maakte het er niet makkelijker op. Ik heb heel vaak op mijn breekpunt gezeten (en mijn controller ook).Wat vond je van de Hard mode en de challenge fights? Ben zelf gestopt na alles te doen in het spel buiten dat.
Ja, ik had er ook niet zo veel zin in omdat ik dat gevoel zoal wat had nog voor ik er aan begon, khad liever gehoord dat je zei het viel beter mee dan gedacht xDBest wel pittig met momenten. Sommige gevechten zijn zo onvoorspelbaar, en het constant guarden en managen van je MP omdat je geen items kunt gebruiken, maakte het er niet makkelijker op. Ik heb heel vaak op mijn breekpunt gezeten (en mijn controller ook).
Nog niet zo simpel las ik?![]()
Tunic
Platinum
Nog niet zo simpel las ik?