Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zit daar mega neig vast na enkele uren in game. Ik moet air filters stations ofzo vernietigen, maar zit zo vast in een vallei ofzo, dan maar opgegeven, want weet niet wat doen, echt mega onduidelijk...100% voor de DLCs van Avatar Frontiers of Pandora
Ben blij da'k er eindelijk vanaf ben. Da's weer 110 GB gewonnen op de PS5 voor andere games.
DLC1 The Sky Breaker
![]()
DLC2 Secret of the Spires
![]()
Als ge op locatie zijt hebt ge toch uwe eagle vision? Use the button. Dan ziet ge waar uw goal is 90% van den tijd en wat ge moet activeren of afschieten? En als ge een quest selecteert staat dat ook op uw map aangegeven waar ge moet zijn met een witte lichtpilaar. Ik heb bijna nergens in deze game problemen gehad. Alleen wat guides gedaan op het einde van de main game voor wat collectibles da's al. Niet opgeven!Ik zit daar mega neig vast na enkele uren in game. Ik moet air filters stations ofzo vernietigen, maar zit zo vast in een vallei ofzo, dan maar opgegeven, want weet niet wat doen, echt mega onduidelijk...