Trophy Platinum Club

Platinum #98: Overcooked! All you can eat

1L1b4310.png

1L042254.png

God of War: Chains of Olympus • PS3
Platinum #25

Dit is meteen ook de laatste voor 2024.

In september ben ik terug meer tijd in games beginnen steken met telkens de focus op 1 game te behouden en dit is onverwacht uitgegroeid naar een reeks van 6 platinum trofeeën dit jaar waarvan 5 in mijn ongeplande God of War streak.
Ik haal er op deze manier terug meer plezier uit. Voordat ik mijn platinum haalde in God of War Ascension, leefde ik met het idee dat dit boven mijn mogelijkheden lag.

Het plan is om in 2025 de reeks verder te zetten met God of War: Ghost of Sparta en waarschijnlijk ook God of War III Remastered. Daarna bekijk ik om wat recentere releases mee te nemen alsook om mijn Nintendo Switch library onder handen te nemen. De platinum trofee gaat niet altijd het ultieme doel zijn, maar ik ga het niet laten liggen als het mij binnen een redelijk tijdsbestek haalbaar lijkt en/of mij een uitdaging biedt waarbij er heel wat voldoening te halen valt.

100% voor de DLCs van Avatar Frontiers of Pandora

Ben blij da'k er eindelijk vanaf ben. Da's weer 110 GB gewonnen op de PS5 voor andere games.

DLC1 The Sky Breaker

33Ld75910.png

DLC2 Secret of the Spires

40L49b93d.png

100% voor de DLCs van Avatar Frontiers of Pandora

Ben blij da'k er eindelijk vanaf ben. Da's weer 110 GB gewonnen op de PS5 voor andere games.

DLC1 The Sky Breaker

33Ld75910.png

DLC2 Secret of the Spires

40L49b93d.png
Ik zit daar mega neig vast na enkele uren in game. Ik moet air filters stations ofzo vernietigen, maar zit zo vast in een vallei ofzo, dan maar opgegeven, want weet niet wat doen, echt mega onduidelijk...

Ik zit daar mega neig vast na enkele uren in game. Ik moet air filters stations ofzo vernietigen, maar zit zo vast in een vallei ofzo, dan maar opgegeven, want weet niet wat doen, echt mega onduidelijk...
Als ge op locatie zijt hebt ge toch uwe eagle vision? Use the button. Dan ziet ge waar uw goal is 90% van den tijd en wat ge moet activeren of afschieten? En als ge een quest selecteert staat dat ook op uw map aangegeven waar ge moet zijn met een witte lichtpilaar. Ik heb bijna nergens in deze game problemen gehad. Alleen wat guides gedaan op het einde van de main game voor wat collectibles da's al. Niet opgeven!

1L6676ed.png

Astro Bot - zalige game!
Mocht iets langer. Die master trial was een middagje blijven proberen, maar ik ben blij dat er zo enkele pittige uitdagingen inzaten.
Nu die free dlc levels eens proberen.

1L9ac016.png

God of War Ragnarök

Fuck yeah!!!!!!!!!! Zalig spel :love:

Maar, ik moet iets toegeven... ik speel alle games zoveel mogelijk op gewone moeilijkheidsgraad, maar bij deze titel heb ik voor 2 optional bosses het op easy gezet omdat ik geen zin had om me uren bezig te houden met het masteren van een boss fight... ik geef het openlijk toe, maar ik kan die tijd gewoon niet meer opbrengen om me daarmee bezig te houden. Tzijn tenslotte ook maar optional bosses :p

Terug
Bovenaan