Trophy Platinum Club

#530 Hades

1L3fcd65.png

#125 Wolfenstein : The New Order

Eens gestart op Ps3 maar nooit afgewerkt 🥺 nu de PS4 versie gefinisht. 1 minpuntje...geen optie is om de film grain en motionblur af te leggen :thinking:

1L0fbf8c.png

52L724a4b.png

Assassin's Creed Valhalla: Wrath of the Druids DLC
100%

63L364f3e.png

Assassin's Creed Valhalla: The Siege of Paris DLC
100%

MrFkXNqIim5naTegtJuGDTEb.png

Life is Strange: True Colors
Platinum

(heb deze platinum al 2 dagen, maar de trophies staan nog niet live (prentje moet hier dus nog aangepast worden)...)

Geen persoonlijke update maar mededeling. Death Stranding (PS5) heeft dezelfde trophy list als de PS4 versie en autopopt bijna helemaal.

Deze drie trophies poppen niet meteen:
- Complete at least one of every type of structure (including signs, ladders, and climbing anchors.)
- Upgrade all types of structure to the maximum level.
- Fabricate all available weapons and equipment.

Met je end game save file is dit dus gewoon een klein jobke voor je extra platinum. Ben normaal niet voor zo auto pop plats van ps4 naar ps5. Maar bij deze vind ik het niet zo erg, wil de game graag nog eens spelen, maar om er dan terug 120 uur in te steken voor die platinum dat vond ik dan een "bridge" te ver (pun intended). Dus wel blij met dit, gewoon even de platinum unlocken en naden gewoon eens een NG starten op PS5 HYPE!

Geen persoonlijke update maar mededeling. Death Stranding (PS5) heeft dezelfde trophy list als de PS4 versie en autopopt bijna helemaal.

Deze drie trophies poppen niet meteen:
- Complete at least one of every type of structure (including signs, ladders, and climbing anchors.)
- Upgrade all types of structure to the maximum level.
- Fabricate all available weapons and equipment.

Met je end game save file is dit dus gewoon een klein jobke voor je extra platinum. Ben normaal niet voor zo auto pop plats van ps4 naar ps5. Maar bij deze vind ik het niet zo erg, wil de game graag nog eens spelen, maar om er dan terug 120 uur in te steken voor die platinum dat vond ik dan een "bridge" te ver (pun intended). Dus wel blij met dit, gewoon even de platinum unlocken en naden gewoon eens een NG starten op PS5 HYPE!
daar ben ik weer vet mee :cry:

Terug
Bovenaan