Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Auto-pop (bij sommige games) is alleen van PS4 naar PS5. Andersom gaat niet.Ik heb platinum behaald voor wrc10 op de ps5, via mijn Premium
Abonnement.
Als ik nu de ps4 versie van wrc10 via Premium stream naar de ps5, worden die trophies dan ook al automatisch unlocked?
Er zijn er wel enkele hoor. Zeker ook de comments lezen, want de lijst in de beginpost wordt maar sporadisch bijgewerkt:Auto-pop (bij sommige games) is alleen van PS4 naar PS5. Andersom gaat niet.
Moeilijk? Ik zou er graag ook aan beginnen, kan je die 2a3 online trophies nog steeds makkelijk doen met een vriend?Nummer 701: Deathloop
![]()
Moeilijk? Ik zou er graag ook aan beginnen, kan je die 2a3 online trophies nog steeds makkelijk doen met een vriend?
.

Glitches gefixt?Cult of the Lamb
Platinum #73
Glitches gefixt?
Ga nog even wachten tot een paar verdere patchesYup! Hier althans wel, ik moest enkel nog de snails doen, maar blijkbaar is er voor sommigen nog een probleem met tarot cards. Oh en manuele saves zijn disabled nu, maar door de vele autosaves niet echt een probleem.
hoop nog altijd op een fysieke release ook, ma zal wrs niet gebeuren.Ga nog even wachten tot een paar verdere patcheshoop nog altijd op een fysieke release ook, ma zal wrs niet gebeuren.

#155 Ghostwire : Tokyo
Coole game/setting maar ... die collecttibels & spirits mochten wel wat minder
![]()
Yeaaah I know, maar ben gestopt met non retail releases te kopenSRG brengt een fysieke release uit in Q2 2023.![]()