Trophy Platinum Club

Tiny Tina's Wonderlands.
PS5 Platinum : weer goed mee geamuseerd en was niet echt moeilijke platinum

1L5412fb.png

is de 50 hives trophy gefixt? moet enkel nog die, al even niet meer gespeeld...
Ik heb ze niet precies geteld, maar ik schat tussen de 50-60 dat ik er gedaan heb op al me characters tesamen, enigste echte bugged trophy die ik had was om 15 villain sectors te doen, die heb ik op 1 character na elkaar moeten doen eer die popte.

1L46e568.png

#12 Yakuza: Like A Dragon

Toch maar gegrind voor de final dungeon/tower, wat eigenlijk nog heel goed meegevallen is en @Coolguy die zo lief geweest is om de laatste stukjes Dragon Kart te doen voor mij.

1Lfa8103.png

Gran Turismo Sport
Platinum #18

Eigenlijk was ik van plan om deze destijds te skippen vanwege de online focus maar dan toch aangeschaft toen die voor €20 verkocht werd. Na het eerst casual te spelen, vervolgens in verschillende fases naar de ooit onmogelijk geachte online trophies toe gewerkt om dan uiteindelijk na een jaar onderbreking mij doorheen de lange grind naar level 50 te werken.
Mijn platinum Gran Turismo reeks is terug compleet.

1Le85b48.png

A Way Out (PS4)
Platinum #17

Kort spelletje dat ik rap even gespeeld heb omdat een maat van me één maandje EAPlay had door FIFA vroegtijdig te kunnen spelen (denk ik) via EAPlay en daarmee dus A Way Out kunnen spelen, maar moest dan wel gebeuren voor 26 of 27 oktober dus zondag, maandag en nu dus deze nacht het laatste deel gespeeld.

Het is wel tof voor één keer, makkelijk om te spelen en vrij kort (zeker voor een platinum). Maar ik ben ook niet weggeblazen eigenlijk. Leuk tussendoortje.

#48 Back to the future: The game

1Lecf755.png

heeft me veel geduld gekost, game crasht super veel op de PS5, dus veel stukken terug opnieuw moeten doen. Regelmatig saven was de boodschap

1Ld4bc76.png

#20: Enter the Gungeon
Nog eens een ultra rare plat binnengehaald na lange tijd :cool:
Amai, enorm leuk spel maar lange grind door 1 trophy.

Terug
Bovenaan