Trophy Platinum Club

Na 4 jaar...

1Mf4a90b.png

#47 - PUBG - Platinum

Platinum #19 & #20

Had net A Plague Tale: Innocence uitgespeeld.

1Lbb8341.png

Vond hem zo goed, meteen ook maar Requiem aangeschaft. 🙂

1L74b61e.png

Laatst bewerkt:
13Lefb1fc.png

Futuridium EP Deluxe - 100%
Eindelijk eens gehaald :unsure:, en is tevens ook mijn zeldzaamste trofee
normaal al lang moeten hebben (en had deze ook als 1e ter wereld moeten krijgen), maar er was een probleem met het spel waardoor deze niet unlockte. Heb nu pas de patch gedownload :unsure:

Laatst bewerkt:
Platinum #42

Cyberpunk 2077 - PS5

1L0baa3d.png

Blij dat ik gewacht heb tot de meeste problemen waren opgelost.
In het begin vond ik wel moeilijk mijne draai in het spel maar na een tijd er toch beginnen inkomen. Misschien mocht ik het op een wat moeilijker graad gespeeld hebben dan normal want heb eigenlijk maar weinig uitdaging gehad waardoor de diepgang van de game niet zo naar voren kwam. Ben ook op een redelijke allround build gebleven.
Kgeef het toch een 8/10

#100 Ghost of Tsushima 🥳🇯🇵👹

Daar is 'm dan mijne 100ste platinum. Top spel! Volledig in het Japans uitgespeeld (met subs) trouwens want ne samurai die Engels spreekt dat was wel effe minder toen ik pas begon. Dat was rap aangepast. 🤓

1L34b0d3.png

Kheb da spel uitgespeeld in nen zotte ruk en dan aan kant gelegd en geraak er echt niet meer aan gestart om die plat te halen nu :S
Toen ik het uitspeelde had ik denk 30% van de trophies er is wel een beetje toewijding voor nodig, maar buiten die laatste collectibles heeft dit spel mij nooit verveeld.

Laatste legendary ship battle in Assassin's Creed: Rogue is toch één van de moeilijkste en vervelendste dingen die ik ooit in een game heb gedaan. Natuurlijk is dit het enige dat ik nog nodig heb voor platinum.

Laatste legendary ship battle in Assassin's Creed: Rogue is toch één van de moeilijkste en vervelendste dingen die ik ooit in een game heb gedaan. Natuurlijk is dit het enige dat ik nog nodig heb voor platinum.
Je kan die trophy glitchen btw, zoek maar is op. Twas iets van invincible cheat aanzetten, verslaan en vanaf je terug in open world bent cheat afzetten. Wel saven voor je probeert, want eens gedaan kan je niet verspelen. AKA glitch mislukt zonder savegame ervoor, dikke pech

Je kan die trophy glitchen btw, zoek maar is op. Twas iets van invincible cheat aanzetten, verslaan en vanaf je terug in open world bent cheat afzetten. Wel saven voor je probeert, want eens gedaan kan je niet verspelen. AKA glitch mislukt zonder savegame ervoor, dikke pech
Bedankt voor de tip. Ga het in de toekomst wel legit proberen voor het armor. Toch al blij dat deze nu ook plat heb.

Toen ik het uitspeelde had ik denk 30% van de trophies er is wel een beetje toewijding voor nodig, maar buiten die laatste collectibles heeft dit spel mij nooit verveeld.
Denk dat ik al op 70% zat toen ik stopte, ik had van act 3 alle collectables gelukkig al, maar volgens mij is het area 2 dat heel hard suckt om te doen, Area 1 lijkt me nog wel chill

Edit: Even nagekeken, ik heb inderdaad heel act 2/3 gedaan. 3 van de 6 surveys zijn gecleared (4-6), dus de lastigste nog te gaan... 2 :s

Laatst bewerkt:
Denk dat ik al op 70% zat toen ik stopte, ik had van act 3 alle collectables gelukkig al, maar volgens mij is het area 2 dat heel hard suckt om te doen, Area 1 lijkt me nog wel chill

Edit: Even nagekeken, ik heb inderdaad heel act 2/3 gedaan. 3 van de 6 surveys zijn gecleared (4-6), dus de lastigste nog te gaan... 2 :S
surveys biome 1 heb ik gehaald zonder daar moeite voor te doen.
biome 2 was inderdaad de moeilijkste en toch had ik de laatste 2 op een half uur gevonden. Je kan heel die level in 5 minuten doen door alle vijanden voorbij te lopen. ciphers zitten normaal nooit achter een locked door of een gele barrière.
In het filmpje is een goeie manier door de level door te gaan.

Sommige rooms komen zeldzamer voor en op den duur weet je wel ongeveer wat je nog niet gezien hebt.
En het zijn altijd groene driehoekjes op de minimap die mogelijk een cipher kunnen zijn.
Mijn laatste 2 ciphers van biome 2 waren deze:

Terug
Bovenaan