Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets doet mij zeggen dat dit een zeldzame platinum is, nog niet zien passeren dacht ik...Na 4 jaar...
![]()
#47 - PUBG - Platinum
Is mijn zeldzaamste, denk dat 1,23% die heeft. :')Iets doet mij zeggen dat dit een zeldzame platinum is, nog niet zien passeren dacht ik...
, en is tevens ook mijn zeldzaamste trofee
Kheb da spel uitgespeeld in nen zotte ruk en dan aan kant gelegd en geraak er echt niet meer aan gestart om die plat te halen nu![]()
Returnal
Geweldige game heb er van genoten.

Toen ik het uitspeelde had ik denk 30% van de trophies er is wel een beetje toewijding voor nodig, maar buiten die laatste collectibles heeft dit spel mij nooit verveeld.Kheb da spel uitgespeeld in nen zotte ruk en dan aan kant gelegd en geraak er echt niet meer aan gestart om die plat te halen nu![]()
Je kan die trophy glitchen btw, zoek maar is op. Twas iets van invincible cheat aanzetten, verslaan en vanaf je terug in open world bent cheat afzetten. Wel saven voor je probeert, want eens gedaan kan je niet verspelen. AKA glitch mislukt zonder savegame ervoor, dikke pechLaatste legendary ship battle in Assassin's Creed: Rogue is toch één van de moeilijkste en vervelendste dingen die ik ooit in een game heb gedaan. Natuurlijk is dit het enige dat ik nog nodig heb voor platinum.
Bedankt voor de tip. Ga het in de toekomst wel legit proberen voor het armor. Toch al blij dat deze nu ook plat heb.Je kan die trophy glitchen btw, zoek maar is op. Twas iets van invincible cheat aanzetten, verslaan en vanaf je terug in open world bent cheat afzetten. Wel saven voor je probeert, want eens gedaan kan je niet verspelen. AKA glitch mislukt zonder savegame ervoor, dikke pech
Denk dat ik al op 70% zat toen ik stopte, ik had van act 3 alle collectables gelukkig al, maar volgens mij is het area 2 dat heel hard suckt om te doen, Area 1 lijkt me nog wel chillToen ik het uitspeelde had ik denk 30% van de trophies er is wel een beetje toewijding voor nodig, maar buiten die laatste collectibles heeft dit spel mij nooit verveeld.

surveys biome 1 heb ik gehaald zonder daar moeite voor te doen.Denk dat ik al op 70% zat toen ik stopte, ik had van act 3 alle collectables gelukkig al, maar volgens mij is het area 2 dat heel hard suckt om te doen, Area 1 lijkt me nog wel chill
Edit: Even nagekeken, ik heb inderdaad heel act 2/3 gedaan. 3 van de 6 surveys zijn gecleared (4-6), dus de lastigste nog te gaan... 2![]()