Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geef gewoon toe dat uw zoontje GoW3 gespeeld heeft en gij Peppa Pig, we don't judge...!#45: My Friend Peppa Pig, game gekocht voor mijn zoontje (grote fan) dus met wat clean up de plat gehaald
![]()
#46: God Of War 3 Remastered: na bijna 3 jaar toch maar platinum gehaald
![]()
Okay okay, you got me ^^Geef gewoon toe dat uw zoontje GoW3 gespeeld heeft en gij Peppa Pig, we don't judge...!
Zal waarschijnlijk een derde playthrough betekenen met hard difficulty en veel grinden in dungeons :'(
Oof, gl manEven men gal hier spuwen ivm persona 4 golden platinum. Nog maar 2 trophies te gaan. "midnight miracle quiz" is poepsimpel en zal ik als laatste doen, maar Hardcore Risette fan, blijft de grootste bullshit-trophy die ik ooit in een game gezien heb. Ondertussen in new game+ bezig zodat ik de secret boss ook kon verslaan, maar heb geen rekening gehouden met het feit dat ik overpowered ben en daarom bepaalde "lines" van Rise gewoon niet kan horen.
Nu ge trophy tracking hebt, zou het leuk geweest zijn als je wist hoeveel van de 250 lines ge al gehoord hebt. Die moeite hebben ze natuurlijk niet genomen.Zal waarschijnlijk een derde playthrough betekenen met hard difficulty en veel grinden in dungeons :'(
Spelen via remote play op pc met een excel-bestandje open om elke dialogue-line te noteren tot ik aan 250 zit![]()