Trophy Platinum Club

1L9f3a07.png

Marvel’s Avengers • PS5
Platinum #91

#169 Bright Memory Infinite

samenvatting ... shooter ... iets te kort ... knap gemaakt door 1 persoon

1Lc7e5e7.png

ps ze konden wel een andere icon voor de plat gekozen hebben enfin niet klikken op bovenstaande om uw BMI te weten

12Ld1128f.png

Letter Quest Remastered - 100%
Na 6 jaar de moeite genomen om het af te maken :unsure:
Leuk spelletje wel, maar die laatste trofee is wel iets te grindy.

1L8da7f0.png

#25: Ghost of Tsushima
Prachtig spel uiteraard :love:
Heb ook alle DLC trophies met uitzondering van de "Complete all 3 Raid Chapters" trophy aangezien dat mij echt niet aansprak en het toch wel lang duurt om die te behalen.

#45: My Friend Peppa Pig, game gekocht voor mijn zoontje (grote fan) dus met wat clean up de plat gehaald
1L544a1e.png

#46: God Of War 3 Remastered: na bijna 3 jaar toch maar platinum gehaald :)
1La1bc76.png

1L7bf607.png

MegaTagmension Blanc + Neptune VS Zombies
Platinum #144 - PS Vita

Typische low-budget hack & slash van Idea Factory. Leuk voor eventjes maar ook niet meer dan dat.

1L1b381d.png

#68 Elden Ring

Het is gebeurd. Voor mij een van de beste spellen aller tijden. Ondanks het gevloek en de frustraties bij sommige bosses bleef de drang om verder te gaan. De open wereld, de sfeer, de muziek en cutscenes bij bosses. 11/10. Wie het nog niet gespeeld heeft, doe het. Ik wacht voor de eerste keer met veel plezier op een mogelijkse DLC die ik direct day one koop.

1L059c36.png

#26: Star Wars Jedi: Fallen Order
Leuke game, maar kwam moeilijk op gang. Levels zijn wel echt mooi, maar het leveldesign daarentegen steek soms vreselijk tegen.
Ook frustrerend dat er geen fast travel in zit om naar uw schip te kunnen teleporteren.

Even men gal hier spuwen ivm persona 4 golden platinum. Nog maar 2 trophies te gaan. "midnight miracle quiz" is poepsimpel en zal ik als laatste doen, maar Hardcore Risette fan, blijft de grootste bullshit-trophy die ik ooit in een game gezien heb. Ondertussen in new game+ bezig zodat ik de secret boss ook kon verslaan, maar heb geen rekening gehouden met het feit dat ik overpowered ben en daarom bepaalde "lines" van Rise gewoon niet kan horen.

Nu ge trophy tracking hebt, zou het leuk geweest zijn als je wist hoeveel van de 250 lines ge al gehoord hebt. Die moeite hebben ze natuurlijk niet genomen. :sop: Zal waarschijnlijk een derde playthrough betekenen met hard difficulty en veel grinden in dungeons :'(

Spelen via remote play op pc met een excel-bestandje open om elke dialogue-line te noteren tot ik aan 250 zit :D

Even men gal hier spuwen ivm persona 4 golden platinum. Nog maar 2 trophies te gaan. "midnight miracle quiz" is poepsimpel en zal ik als laatste doen, maar Hardcore Risette fan, blijft de grootste bullshit-trophy die ik ooit in een game gezien heb. Ondertussen in new game+ bezig zodat ik de secret boss ook kon verslaan, maar heb geen rekening gehouden met het feit dat ik overpowered ben en daarom bepaalde "lines" van Rise gewoon niet kan horen.

Nu ge trophy tracking hebt, zou het leuk geweest zijn als je wist hoeveel van de 250 lines ge al gehoord hebt. Die moeite hebben ze natuurlijk niet genomen. :sop: Zal waarschijnlijk een derde playthrough betekenen met hard difficulty en veel grinden in dungeons :'(

Spelen via remote play op pc met een excel-bestandje open om elke dialogue-line te noteren tot ik aan 250 zit :D
Oof, gl man :p

Terug
Bovenaan