Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

het doet de eerste powerpoint van wilmes in covid op een state of the art presentatie lijken, nooit gedacht dat te zeggenWel een mooi bord

Veel van die bedrijven hebben "speciaal" voor Trump lopende plannen of natuurlijke groei (creatief) opgeteld om tot megabedragen te komen die in Trumps oren als zoete muziek klinken. Ze weten dat hij niet verder kijkt dan de headline en op een grafiek klopt het, dan is hij blij.Elk bedrijf investeert blijkbaar exact 500 miljard![]()
Hij zegt het zelf he, een berekening gebaseerd op monetaire en andere barrières. Maar aangezien hij BTW als tarief/tax ten koste van de verkoper ziet en het erg oneerlijk vindt dat onze regelgeving niet is aangepast aan hun producten kan ik mij wel inbeelden hoe ze aan die bedragen komen...Wil wel de berekening zien hoe ze er bij komen dat EU 39% tax heft op VS imports.
de Amerikaanse consument betaalt toch ook State & Local Sales tax? Ok, wel lager dan onze 21% BTW, maar op sommige plaatsen toch ook 12-13% (State+local).... Maar aangezien hij BTW als tarief/tax ten koste van de verkoper ziet en het erg oneerlijk vindt dat onze regelgeving niet is aangepast aan hun producten kan ik mij wel inbeelden hoe ze aan die bedragen komen...
Waar zijn Canada en México?Overzichtje:
![]()
Bloedrode beurs in het vooruitzicht en een Trumpcession in de maak.