RidderBauknecht
Well-known member
Sorry hoor maar waarom moet jij altijd iets of iemand hebben om tegen te strijden?Ik hoop van harte dat Trump in 2024 niet wint, maar ik kan tenminste en dat kunnen velen hier niet, maar ze weigeren gewoon het toe te geven, de zaken van elkaar scheiden.
Het gaat ten eerste al lang niet meer over Trump, maar over jouw (nogal extremistische, maar dat mag) visie op justitie en waarom dat op veel vlakken niet wenselijk is. Dat daar commentaar op komt heeft geen zak te maken met politiek of zelfs met Trump, dus waarom die sneer daar dan nog bijkomt snap ik al niet.
En ten tweede, en ik heb het nogal gezegd: is blij zijn dat een aanrander veroordeeld wordt nu ook al politiek ja? Oei zeg, het justitiesysteem dat al decennia opereert op ongeveer dezelfde manier en dat in veel ontwikkelde landen op dezelfde manier werkt heeft iemand na een (tot nader order) eerlijk verlopen proces veroordeeld voor aanranding: al diegenen die dat 'goedpraten' moeten wel politieke tegenstanders van Trump zijn, want KnightOfCydonia vindt dat justitie zich enkel mag baseren op keihard fysiek bewijs!
Opnieuw: jij bent de persoon met de 'afwijkende' mening, de rest vertrouwt er gewoon op dat justitie zijn werk heeft gedaan op basis van een systeem dat al decennia zo werkt en op poten is gezet (en onderhouden wordt) door mensen die er veel en veel meer van kennen dan eender wie op dit forum.
Je mag je meningen hebben, maar stop toch met iedereen die tegen jouw (opnieuw: vaak nogal extreme) gedachtengoed is weg te zetten als leden van een of ander clubje dat helemaal verblind is door propaganda en blindelings aan elkaars flieter trekt om ten strijde te trekken tegen KoC. Allemaal goed dat jij hier vaak 'de tegenstem' bent, maar je moet dat echt niet altijd verpakken alsof je hier een of andere dappere strijd voert tegen een bende blinde mollen.