Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zou het beste zijn? Of nog andere ideen?
Ik heb m'n Annabel gesnoeid, kon het niet meer aanzien, plus hing het zo door dat hij andere planten begon te versmachten.De uitgebloeide/kapotgeregende bloemen van mijn eikenbladhortensia, knip ik die best weg of toch maar gewoon laten hangen?
Vreemd normaal weinig last van ziekte, hoogstens wat meeldauw maar dat kan je van kilometers zien aankomen natuurlijk. Slaken zijn hier ook wel fan van Salvia.hmm salieplant ineens dood. Bladeren verschrompeld en grijs
Vreemd normaal weinig last van ziekte, hoogstens wat meeldauw maar dat kan je van kilometers zien aankomen natuurlijk. Slaken zijn hier ook wel fan van Salvia.
Was het nieuw geplant of bestaande plant?
Gooien jullie senseo pads op de composthoop? Ze mogen niet mee in het gft maar zijn volgens de site wel volledig composteerbaar lees ik.
Ik doe het ook met de snoeischaar, soms laat ik het gewoon maar dan duurt het inderdaad wat langer. Als je veel tuinafval hebt misschien een hakselaar een optie?Iemand tips om tuinafval klein te krijgen zodat het wat sneller composteert? kwestie van m'n nieuwe hoop zo snel mogelijk gestart te hebben.
En iemand die weet wat dit is? Eitjes van één of ander insect?
Ik doe het ook met de snoeischaar, soms laat ik het gewoon maar dan duurt het inderdaad wat langer. Als je veel tuinafval hebt misschien een hakselaar een optie?
Wolluis? Elke dag met water krachtig erop sproeien, met de hand eraf halen of je hebt ook bio bestrijdingsmiddelen.
Het is geen luis maar een soort schuim precies.
Ik heb een stihl die twee ingangen heeft, eentje voor zacht materiaal en ééntje voor stevige takken tot 45 mm.Ik dacht altijd dat de meeste consumenten hakselaars niet goed omkunnen met 'slap' materiaal? Zijn er hier mensen die één hebben?
Welk model heb je?Ik heb een stihl die twee ingangen heeft, eentje voor zacht materiaal en ééntje voor stevige takken tot 45 mm.
Is wel geen goedkoop geval
GHE 420Welk model heb je?
Hmm 't is die wat ik aan het bekijken ben, maar inderdaad aan de dure kant voor mijn gebruik..GHE 420
Takdikte is zelfs 50 mm zie ik nu.
Veel beter toestel dan mijn vorig toestel (eliet neo 2) maar dat was ook een andere prijsklasse.