Twenty One Pilots - Twenty One Pilots

Na het lezen van alle comments hier met een mix van nieuwsgierigheid en tegenzin aan begonnen. Opener Implicit demand for proof vond ik oprecht dik ok: het deed me vaag wat denken aan de bombastische stukken uit The Wall van Pink Floyd. Die vage hint deed het wel smaken naar meer en legde de verwachtingen wel wat hoger.

Helaas kon Fall Away deze niet invullen. En eigenlijk de rest van de plaat ook niet. Er zaten leuke dingen en nummers in, zoals Friend, Please. Waar ik echt wel mee was. Uiteindelijk zit op dezelfde lijn als @Deckard dikwijls goeie ideeën, die elkaar vertrappelen. Te lange speelduur en uiteindelijk ook niet iets te flauw/tandloos naar mijn smaak.

Conclusie: paar leuke dingen op te merken in deze melting pot van stijlen maar helaas te weinig om het interessant te houden.

Nee het is al weer over, was even Stockholm syndroom denk ik :unsure:

Om zo poppy te zijn vind ik het weinig catchy. Ik kan zeer veel vergeven voor een paar leuke deuntjes, en mijn liefde voor simpele tienermeisjesmuziek is hier welbekend ( most played artist van de laatste 6 maanden: Olivia Rodrigo), maar er zit niet echt iets in dat blijft hangen. De catchy hooks verdrinken een beetje in de smurrie.

Deze plaat van Twenty One Pilots vind ik ook niet goed, maar de 3 laatste (trenches, scaled and icy en clancy) zijn in mijn ogen heel wat beter (alleen al de productie is al een zeer groot verschil).

Nee het is al weer over, was even Stockholm syndroom denk ik :unsure:

Om zo poppy te zijn vind ik het weinig catchy. Ik kan zeer veel vergeven voor een paar leuke deuntjes, en mijn liefde voor simpele tienermeisjesmuziek is hier welbekend ( most played artist van de laatste 6 maanden: Olivia Rodrigo), maar er zit niet echt iets in dat blijft hangen. De catchy hooks verdrinken een beetje in de smurrie.
Hoog tijd om de nieuwe Charli xcx te luisteren. :coolbrows:

Terug
Bovenaan