Enige dat logisch zou zijn maar ze toonden wel de lijn van die 2de faseOf mss de 1e fase?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Enige dat logisch zou zijn maar ze toonden wel de lijn van die 2de faseOf mss de 1e fase?
Blijft toch belachelijk dat een ex-speler de buitenspelregel niet kent. Tis zelfs niet de eerste keer met De Bilde dit seizoen.

Mss omdat ie uit de kluts komt door een interventie van een real-speler dat het als buitenspel wordt beoordeeld. Zo was er laatst nog eens rare situatie waar een verdediger de bal in de tackle aanraakte.
Zuiver doelpunt dit man. Alsjeblieft zeg. Laten ze nog de lijn zien ook?
Bal komt via Fabinho blinde mollen. Tjongejonge toch.
Gewoon een geldig doelpunt... Man man man, 't zou totaal onverdiend zijn maar kom...
Dit was gewoon een geldig doelpunt. Hebben die Liverpool supporters ook binnengedrongen in het VAR-busje?![]()
Die bedoelde ik ja. Wist al niet meer welke matchAndere kant van de medaille zoals Lukaku tegen de Russen.

Dit is toch ook gewoon zo ondertussen?Ze zouden het beter simpel houden. Raakt een verdediger hem laatst aan, geen buitenspel. Klaar. Ipv deze dwaze regels
Ik zou de interventie van de Liverpoolspelers beschouwen als een save:Hier wil ik de uitleg wel over horen. @Gavin help ons!

Of Hazard die bij de strafschoppen er eentje mist. Nu ja, laten we duidelijk zijn: Hazard gaat mooi op de bank blijven zitten.Hazard in de 116e minuut met de 0-1
Ghoh ja en als ge dan offside geeft na een irrelevante deviatie waar de bal qua richting of snelheid weinig verandert dan is 't ook gezeverZe zouden het beter simpel houden. Raakt een verdediger hem laatst aan, geen buitenspel. Klaar. Ipv deze dwaze regels
Mja. Ik snap t ook niet. Zou alleen denken, als Valverde daar niet was dan was die tackle niet nodig dus er wordt daar voordeel uit gehaald doordat hij daar aanwezig is.Iedereen bezig over bewust terugspelen maar ik zie Valverde die bal niet eens aanraken. Konate tegen Fabinho.
Tegen dan staat die al lang aan de hamburgerbrakHazard in de 116e minuut met de 0-1. Zou mooi zijn![]()