Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tegen PSG heb ik ook RTL opgezet.Ah nee de Marc kan ik nog aan. De Gilles is voor mij echt compleet onbekwaam. Tegen PSG was dat echt een grap.

.Wel niet dezelfde natuurlijk.Leek in herhaling nog Offside, mss geen goede hoek
Terug een match nu
Linesman al 2x erlangs op 25 minuten, goed voor het vertrouwen ook
Tgoh ja, kan je niet beter vlaggen bij twijfel? Als het fout is kan je terugvallen op de VAR. Ik weet niet of men bij de VAR altijd gaat kijken als er niet wordt gevlagd.Leek in herhaling nog Offside, mss geen goede hoek
Terug een match nu
Linesman al 2x erlangs op 25 minuten, goed voor het vertrouwen ook
Daarvoor moet ge echt van hout zijn om dat te kunnen.Hans #Vanaken is de eerste Belg die er in de Champions League in slaagt om 4 (!) wedstrijden op rij te scoren. In 30 jaar CL deed geen Belg het hem voor.
Ik denk dat je beter kan laten doorspelen bij twijfel en de VAR maar moet afkeuren als het echt nipt is.Tgoh ja, kan je niet beter vlaggen bij twijfel? Als het fout is kan je terugvallen op de VAR. Ik weet niet of men bij de VAR altijd gaat kijken als er niet wordt gevlagd.
De Ketelaere zit binnen dit en drie jaar toch gewoon bij een absolute topclub. Wat een klasbak.
Gewoon actie laten afmaken en dan vlaggen, zoals bij Refaelov.Ik denk dat je beter kan laten doorspelen bij twijfel en de VAR maar moet afkeuren als het echt nipt is.
Nu vlag je 2 terechte doelpunten af die ze moeten terugdraaien.
Dan kan je beter 1 onterecht laten doorgaan die ze dan afkeuren.
Vind ik
Eigenlijk telkens zo voorspelbaar bij Club. Achterlijn halen, terug leggen richting zone tussen stip en backlijn en dan moet je hm maar inlopen.Leek me toch offside... Whatever, Vanaken nog een CL goaltje
Als ge zeker zijt oké. Maar bij twijfel afblijven, zeker in onze Micky mouse competitie waar de VAR ook niet 100% correct isGewoon actie laten afmaken en dan vlaggen, zoals bij Refaelov.
Zou Martinez het nu ook eindelijk doorhebben, of gaat hij Chadli en Mertens blijven oproepen?De Ketelaere zit binnen dit en drie jaar toch gewoon bij een absolute topclub. Wat een klasbak.