UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Leek in herhaling nog Offside, mss geen goede hoek

Terug een match nu
Linesman al 2x erlangs op 25 minuten, goed voor het vertrouwen ook

Leek in herhaling nog Offside, mss geen goede hoek

Terug een match nu
Linesman al 2x erlangs op 25 minuten, goed voor het vertrouwen ook
Tgoh ja, kan je niet beter vlaggen bij twijfel? Als het fout is kan je terugvallen op de VAR. Ik weet niet of men bij de VAR altijd gaat kijken als er niet wordt gevlagd.

Hans #Vanaken is de eerste Belg die er in de Champions League in slaagt om 4 (!) wedstrijden op rij te scoren. In 30 jaar CL deed geen Belg het hem voor.

De Ketelaere zit binnen dit en drie jaar toch gewoon bij een absolute topclub. Wat een klasbak.

Tgoh ja, kan je niet beter vlaggen bij twijfel? Als het fout is kan je terugvallen op de VAR. Ik weet niet of men bij de VAR altijd gaat kijken als er niet wordt gevlagd.
Ik denk dat je beter kan laten doorspelen bij twijfel en de VAR maar moet afkeuren als het echt nipt is.
Nu vlag je 2 terechte doelpunten af die ze moeten terugdraaien.
Dan kan je beter 1 onterecht laten doorgaan die ze dan afkeuren.
Vind ik

Ik denk dat je beter kan laten doorspelen bij twijfel en de VAR maar moet afkeuren als het echt nipt is.
Nu vlag je 2 terechte doelpunten af die ze moeten terugdraaien.
Dan kan je beter 1 onterecht laten doorgaan die ze dan afkeuren.
Vind ik
Gewoon actie laten afmaken en dan vlaggen, zoals bij Refaelov.

Wat een genot om Club zo bezig te zien, nu enkel nog omzetten in goals, zodat ze het deksel straks niet op de neus krijgen!

Leek me toch offside... Whatever, Vanaken nog een CL goaltje
Eigenlijk telkens zo voorspelbaar bij Club. Achterlijn halen, terug leggen richting zone tussen stip en backlijn en dan moet je hm maar inlopen.
Brugge scoort zo heel vaak en doet vaak deze actie, vind het frustrerend zelfs dat dit bij ons niet lukt met snelle flanken, en toch is het zo moeilijk te verdedigen blijkbaar

De Ketelaere zit binnen dit en drie jaar toch gewoon bij een absolute topclub. Wat een klasbak.
Zou Martinez het nu ook eindelijk doorhebben, of gaat hij Chadli en Mertens blijven oproepen?

CDK is wel van een leuke speler met potentieel op heel korte tijd een toptalent geworden. Mocht die bij Ajax zitten hij gaat rechtstreeks naar een absolute topclub, nu zal er wel eerst een tussenstap komen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan