UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nsoki is toch anders ook wel een beest. Echt zo een speler die eigenlijk zijn plaats wel had bij PSG en gewoon te goed is voor onze Jupiler League, hoe heeft Club die eigenlijk kunnen halen voor relatief weinig geld?

Hj heeft vlotte voetjes en vooral : hij weet vooraf waar hij naartoe gaat. Bij veel van die 'talentjes' genre Bakkali is dat kop naar beneden en wat rondtollen als een Beyblade op goed geluk.
Positiespel is inderdaad top. Zoekt altijd de vrije zone. Weet ook perfect wanneer hij in duel moet gaan en wnnr niet.

Dit club is nu ook wel een machine vandaag. Hij gaat veel jagen en verbruikt veel energie, maar omdat de hele ploeg gaat jagen en zo hoog die bal kan veroveren is het geen verloren energie, kan hoog blijven spelen

Nsoki is toch anders ook wel een beest. Echt zo een speler die eigenlijk zijn plaats wel had bij PSG en gewoon te goed is voor onze Jupiler League, hoe heeft Club die eigenlijk kunnen halen voor relatief weinig geld?
Voorlopig nog niet 100% overtuigd van hem. Doet mij denken aan een (betere) Denswil. Secuur verdedigen afwisselen met onbezonnen/lompe dingen. Die had ook een paar maand nodig om te roderen in Club. Ik verwacht bij Nsoki hetzelfde. Soms ook iets te 'relaxed' vind ik.

Voorlopig nog niet 100% overtuigd van hem. Doet mij denken aan een (betere) Denswil. Secuur verdedigen afwisselen met onbezonnen/lompe dingen. Die had ook een paar maand nodig om te roderen in Club. Ik verwacht bij Nsoki hetzelfde. Soms ook iets te 'relaxed' vind ik.

Mja ik begrijp de vergelijking wel, maar vind die toch meer doortastend, meer body hebben dan Denswil.

Wat ik wel heb bij dit Club en fantastisch vind, nog niet zolang geleden die 2-2 op Madrid, of langer geleden zo een 0-1 op Milan, ik had het gevoel dat ze echt boven zich uit stegen, dat dat duidelijk een stunt was en niet vaak zou gebeuren. Bij deze ploeg heb ik ech het gevoel dat dit gewoon hun niveau is. Wat een ploeg :love:

Ze kunnen dan wel perfect volgend weekend verliezen van RSCA, maar dat overkomt topploegen in andere competities evenzeer.

Joeng is dat nu Telenet of VTM zelf waardoor die framerate weeral niet stabiel blijft. 't is al erg genoeg dat ik dit met 720p moet kijken op een 4K OLED gvd.
Hier van't zelfde, hoor. Telkens dat ze niet filmen vanuit een vaste stadioncamera maar van op de grond ziet ge de pixels op uw scherm.

Welkr pipo maakt er nu reclame voor een ps5 op de borden van dat stadion in Leipzig. De meesten die hem willen hebben er geen omdat de winkels er nauwelijks in aanbod hebben. Onnozelaars

Wou toch echt wel de bal trappen denk ik? :unsure:

Ziet er natuurlijk vies uit in de replay.
Tis ongelukkig en hij heeft pech dat die sneller op de bal is.
Denk dat hij geluk heeft dat hij hem niet recht op het scheenbeen raakt en zijn knie geplooid is. En dat hij geen vuile speler is zal ook wel helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan