Nsoki is toch anders ook wel een beest. Echt zo een speler die eigenlijk zijn plaats wel had bij PSG en gewoon te goed is voor onze Jupiler League, hoe heeft Club die eigenlijk kunnen halen voor relatief weinig geld?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Positiespel is inderdaad top. Zoekt altijd de vrije zone. Weet ook perfect wanneer hij in duel moet gaan en wnnr niet.Hj heeft vlotte voetjes en vooral : hij weet vooraf waar hij naartoe gaat. Bij veel van die 'talentjes' genre Bakkali is dat kop naar beneden en wat rondtollen als een Beyblade op goed geluk.
Voorlopig nog niet 100% overtuigd van hem. Doet mij denken aan een (betere) Denswil. Secuur verdedigen afwisselen met onbezonnen/lompe dingen. Die had ook een paar maand nodig om te roderen in Club. Ik verwacht bij Nsoki hetzelfde. Soms ook iets te 'relaxed' vind ik.Nsoki is toch anders ook wel een beest. Echt zo een speler die eigenlijk zijn plaats wel had bij PSG en gewoon te goed is voor onze Jupiler League, hoe heeft Club die eigenlijk kunnen halen voor relatief weinig geld?
Voorlopig nog niet 100% overtuigd van hem. Doet mij denken aan een (betere) Denswil. Secuur verdedigen afwisselen met onbezonnen/lompe dingen. Die had ook een paar maand nodig om te roderen in Club. Ik verwacht bij Nsoki hetzelfde. Soms ook iets te 'relaxed' vind ik.

Visser is arbiter hè, nie veel achter zoekenWat. Real thuis aan het verliezen tegen Moldaviers ...

Gelukkig trekken ze daar niet in elke competitie rood voor.De Bruyne ontsnapt aan rood?
De fysieke integriteit kwam wel in gevaar hèGelukkig trekken ze daar niet in elke competitie rood voor.

Hier van't zelfde, hoor. Telkens dat ze niet filmen vanuit een vaste stadioncamera maar van op de grond ziet ge de pixels op uw scherm.Joeng is dat nu Telenet of VTM zelf waardoor die framerate weeral niet stabiel blijft. 't is al erg genoeg dat ik dit met 720p moet kijken op een 4K OLED gvd.
Wou toch echt wel de bal trappen denk ik?
Hmm, dit vind ik wel een rode kaart hoor.

Awel, ik niet. Is weer zo'n fase waar de speler die het 'slachtoffer' is eigenlijk gewoon onderin komt geschoven bij De Bruyne. Kan hij eigenlijk gewoon weinig tot niks aan doen.
Hmm, dit vind ik wel een rode kaart hoor.
Tis ongelukkig en hij heeft pech dat die sneller op de bal is.Wou toch echt wel de bal trappen denk ik?
Ziet er natuurlijk vies uit in de replay.