Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handanovic zet daar een stap naar links terwijl hij de rechterkant moest afdekken. Bij de 0-1 gaat hij in de fout. Als hij die stap niet zet kan hij de bal redden, want hard was het niet. En de andere kant van de goal wordt gedekt door een verdediger. Bij de 0-2 is het zicht belemmerd + afgeweken bal. Maar na de 0-1 zag je wel dat men een mentale tik kreeg bij Inter en dan ging het niveau wel naar beneden. Ik vind het wel niet het conform het wedstrijdbeeld. Ik vond Inter de dominante ploeg, maar bij de laatste pas of naar voren toe loopt het mis. Het high risk uitvoetballen viel ook enorm op met wisselvallig resultaat, soms aan de basis van een counter, anderzijds een paar keer goed weggekomen eigenlijk. Of de baten tegen de kosten opwegen, denk ik van niet. Misschien kom je daarmee weg tegen klein duimpje, maar vroeg of laat wreekt zich dat. Althans bepaald uitvoetballen was echt knullig, zoals een pass naar het centrum van de flank vanuit de verdediging/uitvoetballen, terwijl Liverpool wel enorm hoog presst. Inter lijkt mij ook in de breedte vrij zwak met onzichtbare invallers en weinig wisselspelers die eigenlijk echt iets kunnen doen op dat niveau.
Liverpool vind ik wel kwetsbaar op de counter, en niet dominant genoeg op het middenveld. Aanval was ook redelijk onzichtbaar vandaag (althans toch zeker de basisspelers). Virgil Van Dijk speelde een zeer sterke match. Samen met Dumfries beste man op het veld voor mij.
Kwetsbaar op de counter, tot de wissels, ons middenveld werd daarvoor inderdaad wat overlopen.Helaas een 0-2 verlies, maar toch een goeie match gezien van Inter. Bastoni die in de 2e helft als wingback bijna ging spelen, daar had Liverpool eigenlijk amper een antwoord op. Spijtig genoeg worden we genekt op een stilstaande fase, valt die goal niet, blijft het gewoon 0-0.
Benieuwd of we Liverpool in eigen huis kunnen verrassen. Hopelijk voor hen zijn Mané en Salah dan al wat bekomen van de Africa Cup, want gisteren waren die 2 echt ondermaats en afwezig.
Ma jongens toch, nog een (jeugd)speler van ons geweest
![]()
Amadou Onana - Spelersprofiel 25/26
Amadou Onana, 24, uit België ➤ Aston Villa, sinds 2024 ➤ Defensief middenveld ➤ Marktwaarde: 45,00 mln. € ➤ * 16 aug. 2001 in Dakar, Senegalwww.transfermarkt.be
nu in de basis bij Lille
Doet er niet veel toe, Sandra (Club) oorspronkelijk ook van Lauwe ervoor zo kun je bezig blijven van wie ze zijnEerst nog bij Anderlecht en Brussels en dan bij jullie in de jeugd nog vooral op de bank
Vraagje tussendoor, hoe komt het dat ze tegenwoordig op VTM nog maar 1 CL match uitzenden? Vroeger zonden ze toch van elke matchdag 1 match uit? Maar tegenwoordig nog maar 1.
Al die ruimte zeg, maar wel proper gedaan.Tadic![]()
En nog eensHaller scoort alweer![]()