UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een vermakelijke match in Portugal. Beide ploegen hadden hun kansen en momenten. Benfica lichtjes beter denk ik, maar gelijkspel is zeker niet onterecht. Ik kreeg wel nog een hartverzakking toen Anthony een halve kopstootbeweging gaf aan zijn tegenstander. Gelukkig kreeg hij maar geel.
Tweede helft beter, eerste was toch voor Ajax vond ik.

Maar ondertussen wilt UEFA wel Yeremchuck schorsen omdat hij na zijn goal het wapenschild van Oekraïne toonde na zijn doelpunt.

Bayern 2 identieke penalty's met zelfde spelers afgedwongen :laugh:

En 3-0...hattrick Lewandowski, match gespeeld, toch nog switchen dan maar zeker.

Inderdaad, vroeg geraakt.

Dom van Alexis, had er al afgemoeten in de 1ste helft, daar kom je geen 2 keer mee weg. Had ik gehoopt in een rustige avond, weer stressen!

Dom van Alexis, had er al afgemoeten in de 1ste helft, daar kom je geen 2 keer mee weg. Had ik gehoopt in een rustige avond, weer stressen!
Wat kan Alexis anders doen bij die 2de gele kaart? Hij speelt de bal, ziet dan Fabinho afkomen die echt veel te laat is om de bal te spelen en probeert zich dan nog wat in te houden. Hij kan toch moeilijk zijn been eraf hakken?

Wat kan Alexis anders doen bij die 2de gele kaart? Hij speelt de bal, ziet dan Fabinho afkomen die echt veel te laat is om de bal te spelen en probeert zich dan nog wat in te houden. Hij kan toch moeilijk zijn been eraf hakken?
Niet toppen naar voor tackelen? Dat is toch gewoon al jaar en dag een rode kaart.
Had zelfs niet meer op het veld moeten staan na die tackle op Thiago in de eerste helft, die nog erger was.

Niet toppen naar voor tackelen? Dat is toch gewoon al jaar en dag een rode kaart.
Had zelfs niet meer op het veld moeten staan na die tackle op Thiago in de eerste helft, die nog erger was.
Ik wil u wel eens de bal zien spelen op die hoogte zonder uw toppen naar voren

Belachelijke kaart ja, maar de andere mocht gewoon rechtstreeks rood zijn

Zwak tweeluik toch wel van Liverpool imo. In Milaan onverdiend en op een diefje gewonnen en gisteren gewoon in eigen huis verliezen, terwijl Inter het laatste halfuur met een man minder stond.

Scheidsrechter bakt er niks van momenteel. Had al minstens 4 a 5 kaarten mogen trekken. Langs beide kanten trouwens.

Daarnet had het ook gerust penalty mogen zijn voor Real.

Zwak tweeluik toch wel van Liverpool imo. In Milaan onverdiend en op een diefje gewonnen en gisteren gewoon in eigen huis verliezen, terwijl Inter het laatste halfuur met een man minder stond.
Ik vind dit zo een vreemde uitkijk op dat tweeluik, 1 die ik vandaag nog wel gelezen heb.

Verdient Liverpool het alleen als ze Inter met 5-0 naar huis spelen? Even kort samengevat. Inter 0 schoten op doel in Milan. Liverpool over de 2 matchen 5 groten kansen gecreëerd, Inter 0. Liverpool totaal xG van 2.92, Inter 0.77. Gisteren raakt Liverpool 3 keer het doelkader ook.

Inter heeft het goed gedaan en het Liverpool best moeilijk gemaakt in defensief opzicht. Maar aanvallend hebben ze gewoon niets getoond buiten een wondergoal van Lautaro.

Over Real - PSG, verrast dat Messi toch redelijk goed bezig is en vooral efficiënt. Loopt er uit balbezit bij voor Piet snot maar aanvallend steekt hij het in gang. Madrid zwak, weeral.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan