Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan toch niet dat die niet rechtstreeks rood trekt of de VAR niet tussen komt voor Felipe.Die aggresiviteit van die spelers, niet normaal hoe opgenaaid die zijn.
Wat die Savic daar allemaal doet in de nasleep van die fout van Felipe.
???Simeone, de grootste clown staat nog langs de kant.
Als hij zich zo passioneel bezig hield met het spel van zich ploeg als met zijn show naast de kant, dan hadden we mss meer voetbal gezien.
Dat die ref nog tijd blijft geven voor Atletico begrijp je toch ook niet

Als je dat vergelijkt met rugby of American Football...je komt toch niet bij van 't lachen? Daar staat de helft soms met gebroken botten of gescheurde pezen te spelen, is er nooit discussie over de ref, en bij American Football zitten de fans zelfs gewoon door elkaar in een stadion. Ge zou 't bij Antwerp-Beerschot eens moeten proberen.Dat opgefokte theater is toch alles wat mis is met de voetbalsport.![]()
Twas potteke stamp hè, da is nie voetballend domineren.???
Atlético heeft de volledige 2de helft gedomineerd. City ontsnapt hier gewoon, want die hebben daar letterlijk 0,0 laten zien. Niet meer of niet minder dan Atlético in de eerste helft van de heenwedstrijd.
En logisch dat hij tijd blijft geven hè? Foden, Ederson en Fernandinho hebben samen meer dan tien minuten op de grond gelegen.![]()
Kan toch niet dat die niet rechtstreeks rood trekt of de VAR niet tussen komt voor Felipe.
Wat een achterlijk niveau is dat man als ge dit toelaat
Al blij dat Kev gewoon op de bank zit nu

Sorry hoor, maar ik heb Atlético zelden zo goed zien voetballen als vandaag in de tweede helft. Potteke stamp? Helemaal niet tot aan de fase waar Felipe rood kreeg. Dat gedoe van Felipe en Savic keur ik ook ten zeerste af, maar buiten dat vind ik dat Atlético best een faire wedstrijd (zeker tweede helft) gespeeld voor hun doen. Logisch ook, ze moesten een doelpunt maken.Twas potteke stamp hè, da is nie voetballend domineren.
Op 180 minuten heeft Atletico 40 minuten niet op eigen helft zitten kamperen. Powerplay maar voetballend enorm zwak en te weinig, potteke stamp kijk ik wel in 3e provinciale, nie in de CL
Foden kreeg een trap, Ederson een knie in zijn zij, wat wilt ge dat ze doen ?
En Felipe zijn spel geven ze Atletico ook nog minuten voor bij..
Amerikaanse sportbeleving da's een heel andere sportcultuur dan in Europa. Dat kan je niet vergelijken. In Amerika is sport puur een show, entertainment, in Europa is het supporter zijn veel fanatieker. Vergelijk een keer de beleving van een NBA match tegenover in de Euroleague basketbal. Dan ben ik blij dat ik Europeaan benAls je dat vergelijkt met rugby of American Football...je komt toch niet bij van 't lachen? Daar staat de helft soms met gebroken botten of gescheurde pezen te spelen, is er nooit discussie over de ref, en bij American Football zitten de fans zelfs gewoon door elkaar in een stadion. Ge zou 't bij Antwerp-Beerschot eens moeten proberen.