UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry hoor, maar ik heb Atlético zelden zo goed zien voetballen als vandaag in de tweede helft. Potteke stamp? Helemaal niet tot aan de fase waar Felipe rood kreeg. Dat gedoe van Felipe en Savic keur ik ook ten zeerste af, maar buiten dat vind ik dat Atlético best een faire wedstrijd (zeker tweede helft) gespeeld voor hun doen. Logisch ook, ze moesten een doelpunt maken.

En 't Is niet omdat Felipe daar achterlijk begint te doen, dat ze daarvoor geen extra tijd moeten geven.
Felipe had er na 24 minuten al gewoon moeten afleggen met 2x geel.

De laatste 20 minuten is er gewoon amper gevoetbald.
Sorry maar als ge zo natrapt en dan nog zo'n spel maakt na uw uitsluiting (wat gewoon achterlijk is want uw team kan elke seconde gebruiken om te scoren) dan vind ik niet dat je dat team moet "belonen" met extra speeltijd

Wie als city speler zou daar nog een bal durven controleren en 5seconden proberen bijhouden? Met het risico dat ze u maanden out trappen

Het begint bij de ref die veel te laks was in het begin, aan beide kanten.

City was zwak en zeker de 2de helft en dat extreme tijdrekken van City was ook extreem.

Felipe moet meteen rood krijgen maar erna gaat die City speler nog eens express terug in het veld gaan rollen, op zo een moment zou ik hetzelfde doen als Savic.

Vraagje: hoeveel geld heeft dat sjeik ploegje al uitgegeven in al die vele jaren?
Toch triest, ook nu overtuigen ze niet en verdienen ze de CL niet te winnen.

Hoe Atletico voetbald is mijn ding niet maar ik hou wel van die hun inzet en de passie van hun fans ook en ja soms overdrijven ze en spelen ze te vuil maar dat is nu éénmaal Atletico.

Ben precies de enige hier die wel kan genieten van zo'n matchen :tongue: Lekker opgefokt allemaal.
Ik kan op zich het spel van Atletico waar ze vechten voor elke bal en elke centimeter echt wel appreciëren, maar op een bepaald moment in dit soort matchen gaan ze steeds over de rooie en zijn ze meer bezig met tegenstanders doelbewust blesseren dan met voetballen. En dan al die komedie, waarbij het ergste is dat ze het zelf nog geloven ook. Het is dit soort "voetbal" waar veel te laks tegen opgetreden wordt waardoor geen haar op mijn hoofd er aan denkt om mijn kinderen ooit bij een voetbalploeg in te schrijven.

Laatst bewerkt:
Wat een walgelijke ploeg is Atletico geworden. Was er vroeger fan van in de tijd van Forlan. Toen was het toch niet zoals nu? :unsure:

Wat een walgelijke ploeg is Atletico geworden. Was er vroeger fan van in de tijd van Forlan. Toen was het toch niet zoals nu? :unsure:
Allé man, hoe kan je nu niet genieten van zo'n opgefokte zaken? :unsure:

Het begint bij de ref die veel te laks was in het begin, aan beide kanten.

City was zwak en zeker de 2de helft en dat extreme tijdrekken van City was ook extreem.

Felipe moet meteen rood krijgen maar erna gaat die City speler nog eens express terug in het veld gaan rollen, op zo een moment zou ik hetzelfde doen als Savic.

Vraagje: hoeveel geld heeft dat sjeik ploegje al uitgegeven in al die vele jaren?
Toch triest, ook nu overtuigen ze niet en verdienen ze de CL niet te winnen.

Hoe Atletico voetbald is mijn ding niet maar ik hou wel van die hun inzet en de passie van hun fans ook en ja soms overdrijven ze en spelen ze te vuil maar dat is nu éénmaal Atletico.

De spelers van city zijn ook maar mensen hoor en geen machines die constant presteren. En het is nu ook niet dat Atlético een of ander klein ploegje is. Ze hebben al veel geld uit gegeven maar buiten de CL ook al heel veel prijzen gewonnen en doen gewoon elk jaar vlotjes mee voor de titel in de PL. Dus triest zou ik dat niet noemen. Een knockout toernooi winnen zoals de CL is sowieso al niet gemakkelijk.

City idd ook niet fraai in de tweede helft.

Maar kijk, als Atletico je tegenstander is, dan mag je ze van mij wel eens een koekje van eigen deeg geven. Dat heeft ook duidelijk gewerkt, want die van Atletico werden er helemaal gek en agressief van :unsure:

Heb deze partij niet gezien, heb niks tegen de club Ateli maar met simeone kijk ik er niet graag naar die man als eens bezig gezien ? je zal zijn zoon zijnde maar eens met slecht rapport naar huis komen 😆

De spelers van city zijn ook maar mensen hoor en geen machines die constant presteren. En het is nu ook niet dat Atlético een of ander klein ploegje is. Ze hebben al veel geld uit gegeven maar buiten de CL ook al heel veel prijzen gewonnen en doen gewoon elk jaar vlotjes mee voor de titel in de PL. Dus triest zou ik dat niet noemen. Een knockout toernooi winnen zoals de CL is sowieso al niet gemakkelijk.
Hoeveel miljarden moet je er nog insteken om eindelijk de CL eens te winnen?
Hetzelfde voor PSG.

Er zat wel een goaltje in voor Atletico in de tweede helft. Jammer van dat onnozel gedoe weer. Die gaan toch nooit veranderen. Kutmentaliteit. Reminder dat Simeone ooit nog eens express een tweede bal op het veld liet smijten om een counteraanval van Malage (?) te stoppen. Klootzakske.

FC United Arab Emirates hoeft voor mij ook niet te winnen wel.

Vroeger kon ik dat passionele nog wel hebben bij Atletico, maar dat is nu helemaal doorgeslagen.
Ze hadden beter gekeken naar Real - Chelsea, daar droop de passie er ook vanaf maar in de vorm van pracht van een voetbalmatch. Ik denk niet dat ze bij Atlético doorhebben dat je 't op die manier ook kan en mag proberen.

Zum kotsen die mentaliteit van Simeone, Felipe & Savic.
Ik weet niet als dit vroeger even erg was, maar voetbal evolueert precies niet in de goede richting. Ondermijnt gans de sport dit. Als het nog iets met sport te maken heeft ...
Felipe zouden ze mogen aanklagen voor opzettelijke slagen & verwondingen. Alhoewel hijzelf niet beseft wat hij gedaan heeft, of dat laat hij tenminste toch uitschijnen. Degoutant

Felipe zouden ze mogen aanklagen voor opzettelijke slagen & verwondingen. Alhoewel hijzelf niet beseft wat hij gedaan heeft, of dat laat hij tenminste toch uitschijnen. Degoutant
Toont aan hoe achterlijk die kerel is en wat een zieke ingesteldheid hij heeft
Er staan wss meer dan 20 camera's rond dat veld en hoeveel mensen met een smartphone dus je weet als je dat doet dat iedereen het gezien heeft

In die tijden was Atletico ook absoluut geen topploeg. Subtopper at best. En ik denk dat Forlán vertrokken is op het moment dat Simeone coach werd.

In ieder geval, ik ben nooit fan geweest van Atlético. Is het niet het smerig voetbal dat ze brengen, dan zijn het wel de nazi-fanclubs in de tribunes. Wekelijks staan ze met honderden de nazi-groet te brengen, maar dat komt natuurlijk niet in beeld in Spaanse media. Toevallig vorige week wel, toen het gefilmd werd tegen Manchester.

Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als ze de Champions League mislopen, en als Simeone er zou vertrekken. Hopelijk kan Betis voor de verrassing zorgen dit jaar, ze staan momenteel op 1 puntje van Atletico. De inkomsten van de CL mislopen, kan wel eens het begin zijn van een grote neergang voor hen. Het zal niet zo een vaart lopen als bij Valencia en Deportivo, maar hun financieel model is op lange termijn ook compleet onhoudbaar.

In die tijden was Atletico ook absoluut geen topploeg. Subtopper at best. En ik denk dat Forlán vertrokken is op het moment dat Simeone coach werd.

In ieder geval, ik ben nooit fan geweest van Atlético. Is het niet het smerig voetbal dat ze brengen, dan zijn het wel de nazi-fanclubs in de tribunes. Wekelijks staan ze met honderden de nazi-groet te brengen, maar dat komt natuurlijk niet in beeld in Spaanse media. Toevallig vorige week wel, toen het gefilmd werd tegen Manchester.

Ik wil wel eens zien wat er gebeurt als ze de Champions League mislopen, en als Simeone er zou vertrekken. Hopelijk kan Betis voor de verrassing zorgen dit jaar, ze staan momenteel op 1 puntje van Atletico. De inkomsten van de CL mislopen, kan wel eens het begin zijn van een grote neergang voor hen. Het zal niet zo een vaart lopen als bij Valencia en Deportivo, maar hun financieel model is op lange termijn ook compleet onhoudbaar.
Was het jaar toen ze de EL wonnen niet met Forlan en Simeone? Kan mis zijn.

Ze hebben de Europa League toen twee keer op rij gewonnen, of twee keer in drie jaar. De eerste keer met Forlán en zonder Simeone, de tweede keer zonder Forlán en met Simeone.
Dat was met Falcao dan zeker? Denk dat ik die 2 door elkaar gooi.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan