UEFA Champions League 2021-2022

• Onderwerp starter Onderwerp starter JPV
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ale jong, meen je dat nu?

Werkelijk elke keeper gaat daar uitkomen. Mané kan daar moederziel alleen op doel aflopen omdat hij niet gedekt staat, anders loopt die gewoon recht op doel af? Z'n beste kans was daar uitkomen en hopen dat je eerst bent. Die 2-3 is veel meer de fout van de verdediging dan van de keeper hoor.
Mane is niet alleen op doel, er is een verdediger nog bij.

Maar swat, je kan zeggen dat het geen grove fouten zijn maar een topkeeper voorkomt minstens 1 van die 3 goals.

Mane is niet alleen op doel, er is een verdediger nog bij.

Maar swat, je kan zeggen dat het geen grove fouten zijn maar een topkeeper voorkomt minstens 1 van die 3 goals.
Als Rulli blijft staan gaat Mané gewoon op goal af, 't is omdat Rulli uitkomt dat Mané moet uitwijken waardoor Foyth nog eens kans heeft om in te grijpen.

En ja, dat laatste klopt, maar een topkeeper speelt normaliter dan ook niet voor een club genre Villarreal.

You said?

Ik vind ze ook niet goed genoeg, maar als je zoiets neerpent, dan speelt Liverpool ineens hun slechste eerste helft van het hele seizoen.
Ik wacht eerst altijd het resultaat af voor ik zeg dat ze niet goed genoeg zijn. :tongue:
Bij deze dus: niet goed genoeg.

Sympathieke ploeg wel vind ik.

Nu goed, Liverpool gaat het nu wel halen, maar man wat was die eerste helft zwak ..
Als ze zo spelen tegen Real of City dan verliezen ze de finale. Ze zijn gewaarschuwd, dat moet tegen dan beter.
Ik gok dat jij niet vaak matchen van Liverpool ziet, dit was veruit de slechtste helft van heel het seizoen.

Ik gok dat jij niet vaak matchen van Liverpool ziet, dit was veruit de slechtste helft van heel het seizoen.

Yesterday at 21:45 - You said?

Ik vind ze ook niet goed genoeg, maar als je zoiets neerpent, dan speelt Liverpool ineens hun slechste eerste helft van het hele seizoen.
Ik wacht eerst altijd het resultaat af voor ik zeg dat ze niet goed genoeg zijn. :tongue:
Jawel hoor en dat heb ik ook gezegd he. Beetje verder naar boven scrollen. :tongue:

Hoop zo hard op manchester city om de troffee te winnen.

Beetje beu steeds Madrid of Liverpool in de finale te zien.....

Heb wel erg veel zin om deze game te zien vanavond.

Laatst bewerkt door een moderator:
Rode kaart voor Laporte aub? Wtf zeg.

Geef een slag aan Modric en gaat dan zelf als een stervende zwaan naar de grond.
Dit hé, dit is gewoon rood, alleen al voor dat belachelijke theater. Met al die camera's erop, ik snap dat toch echt voor geen meter.

Casimero met een vliegende schaar langs achter. Waar is de tijd dat dit gewoon terecht rood was. Daarna Laporte met de slag en komt weg met geel :wtf:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan