D
Deleted member 14
Guest
Nog meer poorten, poort voor een poortpoorten zijn dicht. ze kruipen er gewoon over.
desnoods landmijnen er tussen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog meer poorten, poort voor een poortpoorten zijn dicht. ze kruipen er gewoon over.
En krokodillen in de gracht!Nog meer poorten, poort voor een poort
Een gracht met krokodillen?Nog meer poorten, poort voor een poort

21:36Gaan we nog voetballen vandaag?![]()

Ik weet dat ik allesbehalve hip ben, maar ben ik nu de enige die werkelijk geen idee heeft van wie die doos is die nu die openingsact aan het zingen is?
"Havana" was toch een behoorlijk grote hit van haar een paar jaar geleden...Ik weet dat ik allesbehalve hip ben, maar ben ik nu de enige die werkelijk geen idee heeft van wie die doos is die nu die openingsact aan het zingen is?

Cabello (maar ik luister enkel pop)Ik weet dat ik allesbehalve hip ben, maar ben ik nu de enige die werkelijk geen idee heeft van wie die doos is die nu die openingsact aan het zingen is?
Van Cinderella de musical/movie. Ken haar ook alleen maar van dit.Ik weet dat ik allesbehalve hip ben, maar ben ik nu de enige die werkelijk geen idee heeft van wie die doos is die nu die openingsact aan het zingen is?