UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wel nen topkeeper , kvind belachelijke regel ook da vroeg vertrekken als je ziet wat de penaltytrapper allemaal mag doen alvorens te trappen .....

Allez, ze trekken rustig de lijn van tegen Union door. Geen intesiteit, geen kansen, geen tempo, geen overtuiging.
Ik weet niet wat dit plots is maar Carl heeft werk, en ik heb de indruk dat ie zelf ook niet weet wat 'm eraan kan doen.
Zo'n nonmatch na die farçe in Union is echt onvergeeflijk. En haal godver Odoi van dat plein, die moet Gillet-gewijs maar wat in 1B gaan klooien.

Allez, ze trekken rustig de lijn van tegen Union door. Geen intesiteit, geen kansen, geen tempo, geen overtuiging.
Ik weet niet wat dit plots is maar Carl heeft werk, en ik heb de indruk dat ie zelf ook niet weet wat 'm eraan kan doen.
Zo'n nonmatch na die farçe in Union is echt onvergeeflijk. En haal godver Odoi van dat plein, die moet Gillet-gewijs maar wat in 1B gaan klooien.
Was wel een van uw beste spelers vorige matchen maar kom

Een paar wissels straks tijdens de rust? Je hebt toch niks te verliezen.
Trainer heeft niet geluisterd naar mij en nu staat het dus 0-3.
Achteraf is het gemakkelijk praten maar ik had wel iets geprobeerd.

Of je nu met 0-1 of met 0-5 verliest, who cares .. verliezen is verliezen. Soms moet je iets 'proberen'.

Serieus Club, waarom blijf je spelen met Odoi in de CL? Dit is 100% te wijten aan hem. Inworp van Porto en hij kopt de bal als een miniem naar het center waar niemand van zijn ploeg staat, wel een aanvaller van Porto.

Neen ik ben eigenlijk totaal geen voetbalfan, dus al zeker niet van Anderlecht, ik supporter voor niemand. Ik ben neutraal.

Ik vind Hoefkens goed als trainer maar vandaag deed hij helemaal niks tot de 0-4. Hij stond erbij en hij keek er naar.
Wie niet waagt, wint ook niks. (Nu heeft hij gewisseld, maar ja het kalf is reeds verdronken)

Mentaliteit is alles.

Bij ons ist vandaag niet van moetes, bij Porto wel. Voor Porto is het een revanche, voor ons is het de eerste nederlaag…Zo goed het liep op Porto, daar zie je vandaag niks meer van, en als je dan nog 2 penalty ‘s mist voor de aansluiting dan zakken de koppekes. ‘t Is wat het is, niet overdramatiseren.

Hopelijk de knop omdraaien, de competitie voorop stellen nu en eventueel als 2de in de CL-poule naar de volgende ronde gaan. Is het een klepper die we tegenkomen dan is het maar zo….

Misschien niet de 1e Google link pakken van een amateurclub uit NL

regel 14, de regel die het strafschopprotocol beschrijft, lid 1: ‘When the ball is kicked, the defending goalkeeper must have at least part of one foot touching, or in line with, the goal line.’

Odoi was wel al een aantal keer uitblinker ook he jongens… het is gewoon niveautje te hoog vandaag. Porto is ploeg die mee doet voor de prijzen in Europa, zo ver zijn ze nog niet. Moet je kunnen aanvaarden. Komt wel met de jaren. We doen beter dan alle andere belgische krabberploegen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan