Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was wel een van uw beste spelers vorige matchen maar komAllez, ze trekken rustig de lijn van tegen Union door. Geen intesiteit, geen kansen, geen tempo, geen overtuiging.
Ik weet niet wat dit plots is maar Carl heeft werk, en ik heb de indruk dat ie zelf ook niet weet wat 'm eraan kan doen.
Zo'n nonmatch na die farçe in Union is echt onvergeeflijk. En haal godver Odoi van dat plein, die moet Gillet-gewijs maar wat in 1B gaan klooien.
Trainer heeft niet geluisterd naar mij en nu staat het dus 0-3.Een paar wissels straks tijdens de rust? Je hebt toch niks te verliezen.
Rsca fans?Of je nu met 0-1 of met 0-5 verliest, who cares .. verliezen is verliezen. Soms moet je iets 'proberen'.
Wa hebben wij hier nu weer mee te maken ....Rsca fans?
Inter ondertussen schaapjes ook al op het droge..
Elke match waarbij Odoi bij de beste helft van je ploeg is is een probleem. Die is veels en veels te plat voor CL en zelfs voor topmatchen in de JPL.Was wel een van uw beste spelers vorige matchen maar kom
Leedvermaak.Wa hebben wij hier nu weer mee te maken ....
Neen ik ben eigenlijk totaal geen voetbalfan, dus al zeker niet van Anderlecht, ik supporter voor niemand. Ik ben neutraal.Rsca fans?
Echt he. Niet te schattenSerieus Club, waarom blijf je spelen met Odoi in de CL? Dit is 100% te wijten aan hem. Inworp van Porto en hij kopt de bal als een miniem naar het center waar niemand van zijn ploeg staat, wel een aanvaller van Porto.
Misschien niet de 1e Google link pakken van een amateurclub uit NLIk citeer: