Juist inderdaad. Nog niet zo lang geleden. Die wonnen zelf van Real Madrid ofzoiets zekerSheriff Tiraspol vorig seizoen, verloren daarna 3 matchen op rij en zijn dan 3des geworden met 7 punten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juist inderdaad. Nog niet zo lang geleden. Die wonnen zelf van Real Madrid ofzoiets zekerSheriff Tiraspol vorig seizoen, verloren daarna 3 matchen op rij en zijn dan 3des geworden met 7 punten.
seizoen is nog lang, veel matchen, WK ertussen, en blessures moeten opgevangen kunnen worden.Dat is een feit, maar dan hadden ze imo beter een back-up spits gehaald voor wat minder geld. Ik ben het ermee eens dat er nog een diepe spits bij kon, maar of dat dan Yaremchuk moest zijn voor 16 miljoen... Ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten hè, maar ik zou Jutgla - Sowah echt niet uit elkaar halen op dit moment. Heerlijk duo.
Ja, daar ga ik mee akkoord. 16 miljoen is teveel voor een speler die als rotatiespeler moet dienen. Club had misschien ook niet gedacht dat Sowah het nog goed ging doen. Hij moet het wel nog bevestigen want voor gisteren was ik eigenlijk totaal geen fan.Dat is een feit, maar dan hadden ze imo beter een back-up spits gehaald voor wat minder geld. Ik ben het ermee eens dat er nog een diepe spits bij kon, maar of dat dan Yaremchuk moest zijn voor 16 miljoen... Ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten hè, maar ik zou Jutgla - Sowah echt niet uit elkaar halen op dit moment. Heerlijk duo.
enkel rekenen op Jutgla die nog nooit lang op dit niveau gespeeld heeft is toch ook een risicoJa, daar ga ik mee akkoord. 16 miljoen is teveel voor een speler die als rotatiespeler moet dienen. Club had misschien ook niet gedacht dat Sowah het nog goed ging doen. Hij moet het wel nog bevestigen want voor gisteren was ik eigenlijk totaal geen fan.
Shakhtar en Real Madrid, om dan 2 keer van Inter en 1 keer van Real te verliezen.Juist inderdaad. Nog niet zo lang geleden. Die wonnen zelf van Real Madrid ofzoiets zeker
Nee maar Brugge heeft wel geld genoeg om diegene die het best speelt te laten spelen. Ook al heeft de bankzitter dan 16mil gekost. Ze kunnen hun dit veroorloven.Dat klopt zeker, maar da's wat ik wil zeggen hè. Yaremchuk is toch niet gehaald om af en toe Jutgla of Sowah eens rust te geven?
ugh die Sporza schrijfwijzeJaremtsjoek gaat hier zeker nog genoeg matchen starten volgens mij (en niet enkel in de beker tegen Deinze). Sowieso komen er matchen waar zo'n type spits nuttiger zal zijn dan Jutgla. Als dat in de CL zal zijn valt misschien te betwijfelen omdat je daar in principe altijd de underdog bent natuurlijk.
Knappe goal, vorige week ook eentje in de CLSaelemaekers net gescoord voor Milan.
Toch bizar hoe stug die was op bepaalde vlakken. Heeft zo een fenomenaal goede basis gelegd om dan de bal zo openlijk mis te slaan op andere vlakken.Clement heeft inderdaad een hoop spelers kapot gemaakt (natuurlijk ook een hele hoop beter).
Blijkbaar wel de juiste Nederlandse schrijfwijze las ik ergens (op SN3)ugh die Sporza schrijfwijze
Gewoon vreemd vind ik. Hij gebruikt zelf toch ook yaremchuk. Waarom zou je een naam anders gaan schrijven afhankelijk van de taal.Blijkbaar wel de juiste Nederlandse schrijfwijze las ik ergens (op SN3)
Is gewoon ook zo, ook al vind ik het ook ambetant.Blijkbaar wel de juiste Nederlandse schrijfwijze las ik ergens (op SN3)

Hij gebruikt de cyrillische schrijfwijze, he.Gewoon vreemd vind ik. Hij gebruikt zelf toch ook yaremchuk. Waarom zou je een naam anders gaan schrijven afhankelijk van de taal.
Z'n echte naam is Роман Олегович Яремчук.Gewoon vreemd vind ik. Hij gebruikt zelf toch ook yaremchuk. Waarom zou je een naam anders gaan schrijven afhankelijk van de taal.
Weet ik maar dan blijf ik het vreemd vinden om in ons alfabet andere namen te gebruiken.Z'n echte naam is Роман Олегович Яремчук.