UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is een feit, maar dan hadden ze imo beter een back-up spits gehaald voor wat minder geld. Ik ben het ermee eens dat er nog een diepe spits bij kon, maar of dat dan Yaremchuk moest zijn voor 16 miljoen... Ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten hè, maar ik zou Jutgla - Sowah echt niet uit elkaar halen op dit moment. Heerlijk duo.
seizoen is nog lang, veel matchen, WK ertussen, en blessures moeten opgevangen kunnen worden.

Vind het wel fijn dat er 3 goeie spitsen zijn om uit te kiezen, want Larin wordt het duidelijk niet

Dat is een feit, maar dan hadden ze imo beter een back-up spits gehaald voor wat minder geld. Ik ben het ermee eens dat er nog een diepe spits bij kon, maar of dat dan Yaremchuk moest zijn voor 16 miljoen... Ik twijfel niet aan zijn kwaliteiten hè, maar ik zou Jutgla - Sowah echt niet uit elkaar halen op dit moment. Heerlijk duo.
Ja, daar ga ik mee akkoord. 16 miljoen is teveel voor een speler die als rotatiespeler moet dienen. Club had misschien ook niet gedacht dat Sowah het nog goed ging doen. Hij moet het wel nog bevestigen want voor gisteren was ik eigenlijk totaal geen fan.

Je kan ook niet gans een seizoen dit niveau verwachten van al uw spelers/aanvallers natuurlijk. Enkelen gaan sowieso wel eens een dipje kennen en dan moet de vervanging er staan én hun kans grijpen.

Ja, daar ga ik mee akkoord. 16 miljoen is teveel voor een speler die als rotatiespeler moet dienen. Club had misschien ook niet gedacht dat Sowah het nog goed ging doen. Hij moet het wel nog bevestigen want voor gisteren was ik eigenlijk totaal geen fan.
enkel rekenen op Jutgla die nog nooit lang op dit niveau gespeeld heeft is toch ook een risico

Dat klopt zeker, maar da's wat ik wil zeggen hè. Yaremchuk is toch niet gehaald om af en toe Jutgla of Sowah eens rust te geven?
Nee maar Brugge heeft wel geld genoeg om diegene die het best speelt te laten spelen. Ook al heeft de bankzitter dan 16mil gekost. Ze kunnen hun dit veroorloven.

Jaremtsjoek gaat hier zeker nog genoeg matchen starten volgens mij (en niet enkel in de beker tegen Deinze). Sowieso komen er matchen waar zo'n type spits nuttiger zal zijn dan Jutgla. Als dat in de CL zal zijn valt misschien te betwijfelen omdat je daar in principe altijd de underdog bent natuurlijk.

Jaremtsjoek gaat hier zeker nog genoeg matchen starten volgens mij (en niet enkel in de beker tegen Deinze). Sowieso komen er matchen waar zo'n type spits nuttiger zal zijn dan Jutgla. Als dat in de CL zal zijn valt misschien te betwijfelen omdat je daar in principe altijd de underdog bent natuurlijk.
ugh die Sporza schrijfwijze

Blijkbaar wel de juiste Nederlandse schrijfwijze las ik ergens (op SN3)
Is gewoon ook zo, ook al vind ik het ook ambetant.

Andere pers neemt de Engelse schrijfwijze van de cyrillische namen over. Maar eigenlijk is het dom om de schrijfwijze van een andere taal over te nemen in een Nederlandse tekst. Waarom schrijf je dan niet in het Engels ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan