Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen issue hierHet is weer van dat, 3-4 seconden vertraging op het geluid.![]()
Hebben die niet die Felix gehaald voor +100miljoen ?Jezus, dat had ik nooit gedacht… Maar bon, hij brengt wel continuïteit in een ploeg die niet echt vaak met erg grote bedragen gooit.
hier wel!Geen issue hier

Ik heb het specifiek op de commentaar. Stadiongeluid loopt wel synchroon.Geen issue hier
Ik heb het bij de match tegen Porto ook al gezegd. Ik snap zo’n ingesteldheid niet als supporter.Het klinkt mss vreemd, maar we zijn te goed begonnen, vooral ook omdat Atletico ons liet doen. Balbezit, paar leuke combinaties, we denk snel dat het erin zit vanavond... en dan verslapt de aandacht en maakt Atletico het af.![]()
Felix 117m en Lemar 72m zijn de duurste, voor de rest wel altijd relatief normale bedragen nogHebben die niet die Felix gehaald voor +100miljoen ?
Dat duurt bij mij gewoon tot we eindelijk een eerste goal maken hoor, dan geloof ik er volledig in.Ik heb het bij de match tegen Porto ook al gezegd. Ik snap zo’n ingesteldheid niet als supporter.

Ah ik dacht al dat die commentatoren gewoon mentaal geretardeerd warenHet is weer van dat, 3-4 seconden vertraging op het geluid.![]()

Dat is ook nog niet uitgesloten.Ah ik dacht al dat die commentatoren gewoon mentaal geretardeerd waren![]()