jawelProficiat!!
Ze zijn nog niet door, of wel?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jawelProficiat!!
Ze zijn nog niet door, of wel?
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20221011_96116051Als Porto en Leverkusen straks gelijkspelen, en hun resterende matchen (tegen club en Atletico) winnen, staan ze toch met drie ploegen op 10 punten? Dus kan Brugge toch nog derde worden. Of mis ik iets?
Wil het naar die volgende ronde gaan, dan weet het wat hun te doen staat morgen in het Civitas Metropolitano. Bij een gelijkspel of een zege is Club Brugge zeker van de kwalificatie. Dat bevestigde de UEFA op hun website. Het resultaat van de wedstrijd tussen Porto en Leverkusen heeft dan geen belang.
Als Porto en Leverkusen straks gelijkspelen, en hun resterende matchen (tegen club en Atletico) winnen, staan ze toch met drie ploegen op 10 punten? Dus kan Brugge toch nog derde worden. Of mis ik iets?
Klopt, maar dan maken ze een stand op met enkel de resultaten van die 3 ploegen onderling, en dan heeft Club daarin 6 punten, Porto 7 en Leverkusen slechts 4. Ze zijn dus 100% zeker.Als Porto en Leverkusen vanavond gelijk spelen en hun laatste 2 matchen winnen staan ze toch met 3 op 10 punten?
Ok bedankt, wist ik niet!Klopt, maar dan maken ze een stand op met enkel de resultaten van die 3 ploegen onderling, en dan heeft Club daarin 6 punten, Porto 7 en Leverkusen slechts 4. Ze zijn dus 100% zeker.
Klopt, maar dan maken ze een stand op met enkel de resultaten van die 3 ploegen onderling, en dan heeft Club daarin 6 punten, Porto 7 en Leverkusen slechts 4. Ze zijn dus 100% zeker.
16/18 zou ook al mooi zijn natuurlijkHet maximum kwijt, beetje een domper toch
Das de Visser van Holland ( hebdem )Makkelie is ook wel een ref die vaker onder vuur ligt.
Vndg wel duidelijk waarom.
Nu bon, Atletico is mooi enzo maar een Silkeborg is ‘t ook weer niet natuurlijk16/18 zou ook al mooi zijn natuurlijk
Denk niet dat er een geleide loting is voor de knockout rondes.Wel benieuwd welke ploeg dat ze nu gaan opstellen de andere matchen.
Is een tweede plaats niet slechter dan een eerste qua loting of maakt het voor de volgende fase niet zoveel meer uit?
Toch liefst groepswinnaar, want dan loot je een 2e in de volgende ronde. Dan kan je bvb een Benfica loten ipv bvb een Manchester City.Wel benieuwd welke ploeg dat ze nu gaan opstellen de andere matchen.
Is een tweede plaats niet slechter dan een eerste qua loting of maakt het voor de volgende fase niet zoveel meer uit?
Tja hebben ook geen voorrondes moeten spelen dus dan ben je frisserNu bon, Atletico is mooi enzo maar een Silkeborg is ‘t ook weer niet natuurlijk
Ach ik gun het ze wel is , die mannen van Brugge . maar nu wil ik ze heel hard op hun doos zien krijgen hahahaNu bon, Atletico is mooi enzo maar een Silkeborg is ‘t ook weer niet natuurlijk
Zelfde assen met bv. Mata en Lang er meer bij.Wel benieuwd welke ploeg dat ze nu gaan opstellen de andere matchen.