D
Deleted member 2181
Guest
Pareltje. Die gaat sowieso in die jaarlijkse contest belanden.Wat een goal van Havertz
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pareltje. Die gaat sowieso in die jaarlijkse contest belanden.Wat een goal van Havertz
En dan waren er mensen die zeiden dat die minstens 40 à 45 miljoen moest kosten. Nee, ze hebben daar mooi geld voor gehad en blijkbaar had hij beter eerst een tussenstap gepakt.CDK weer niet goed, toch te snel de stap hogerop gezet of toch een trede teveel overgeslagen?
En dan waren er mensen die zeiden dat die minstens 40 à 45 miljoen moest kosten. Nee, ze hebben daar mooi geld voor gehad en blijkbaar had hij beter eerst een tussenstap gepakt.
)Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij regelmatig iets zou laten zien, maar hij stelt voorlopig toch teleur. Vreemd, want hij deed het toch altijd goed bij Club de matchen die ik heb gezien.Persoonlijk had ik ook wel niet verwacht dat CDK onmiddellijk de pannen van het dak ging spelen in Milan.
Hoger niveau, 1e keer dat hij in het buitenland woont en speelt... nogal logisch dat er een aanpassingsperiode gaat zijn. Ik denk wel dat hij het niveau aankan, maar ge moet zo iemand toch een jaartje de tijd geven om te wennen naar mijn mening.
Bij sommigen lag het verwachtingspatroon idd veel te hoog (o.a. omdat er een hype gecreëerd was dat ze 'de nieuwe Kaka' binnengehaald hadden)
Dit + het feit dat zijn concurrent ook gewoon een uitstekend seizoensbegin speelt en hij ook nog eens een periode geblesseerd was. Geen idee wat sommige al na drie maand verwachten, maar dit lijkt mij toch niet zo ongewoon na zo'n transfer.Persoonlijk had ik ook wel niet verwacht dat CDK onmiddellijk de pannen van het dak ging spelen in Milan.
Hoger niveau, 1e keer dat hij in het buitenland woont en speelt... nogal logisch dat er een aanpassingsperiode gaat zijn. Ik denk wel dat hij het niveau aankan, maar ge moet zo iemand toch een jaartje de tijd geven om te wennen naar mijn mening.
Bij sommigen lag het verwachtingspatroon idd veel te hoog (o.a. omdat er een hype gecreëerd was dat ze 'de nieuwe Kaka' binnengehaald hadden)
Ik hoop dat Mata snel terug fit is én op niveau.Odoi wordt er ook elke keer afgelopen. Sommige matchen komt hij echt wel tekort (wat geen schande is)
Mata is al 2 jaar niet meer op niveauIk hoop dat Mata snel terug fit is én op niveau.
Snap ook niet waarom Buchanan én Skov op de flanken. Dat lijkt mij toch iets te veel van het goede tbh.