UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
CDK weer niet goed, toch te snel de stap hogerop gezet of toch een trede teveel overgeslagen?
En dan waren er mensen die zeiden dat die minstens 40 à 45 miljoen moest kosten. Nee, ze hebben daar mooi geld voor gehad en blijkbaar had hij beter eerst een tussenstap gepakt.

En dan waren er mensen die zeiden dat die minstens 40 à 45 miljoen moest kosten. Nee, ze hebben daar mooi geld voor gehad en blijkbaar had hij beter eerst een tussenstap gepakt.

Persoonlijk had ik ook wel niet verwacht dat CDK onmiddellijk de pannen van het dak ging spelen in Milan.

Hoger niveau, 1e keer dat hij in het buitenland woont en speelt... nogal logisch dat er een aanpassingsperiode gaat zijn. Ik denk wel dat hij het niveau aankan, maar ge moet zo iemand toch een jaartje de tijd geven om te wennen naar mijn mening.

Bij sommigen lag het verwachtingspatroon idd veel te hoog (o.a. omdat er een hype gecreëerd was dat ze 'de nieuwe Kaka' binnengehaald hadden :p )

Niemand had verwacht dat hij de pannen van het dak zou spelen, maar ik heb toch de indruk hij teleurstelt. Dat er toch iets meer van verwacht werd. Dat hij tegen Chelsea, Juventus, Inter en Napoli wat achter de feiten zou aanhollen, uiteraard. Maar ook tegen Dinamo Zagreb en de kleine Italiaanse clubs blijven zijn bijdrages toch relatief beperkt? Ik kijk niet elke match van Milan, dus misschien ben ik mis.

Persoonlijk had ik ook wel niet verwacht dat CDK onmiddellijk de pannen van het dak ging spelen in Milan.

Hoger niveau, 1e keer dat hij in het buitenland woont en speelt... nogal logisch dat er een aanpassingsperiode gaat zijn. Ik denk wel dat hij het niveau aankan, maar ge moet zo iemand toch een jaartje de tijd geven om te wennen naar mijn mening.

Bij sommigen lag het verwachtingspatroon idd veel te hoog (o.a. omdat er een hype gecreëerd was dat ze 'de nieuwe Kaka' binnengehaald hadden :p )
Ik had eigenlijk wel verwacht dat hij regelmatig iets zou laten zien, maar hij stelt voorlopig toch teleur. Vreemd, want hij deed het toch altijd goed bij Club de matchen die ik heb gezien.

Bij Milan is het niet gek dat men het eerste jaar geen klote uitsteekt denk ik.

Los daarvan heb ik wel de indruk dat het los zal lopen eens hij een bevrijdend goaltje maakt. Hij laat soms echt wel goede momentjes zien. Maar voor doel is hij voorlopig niet kordaat genoeg. Heeft toch al redelijk wat kansen verkeerd getikt.

Die 3 nieuwe spelers van vorig seizoen bij AC Milan bakten er ook NIETS van. En nu zijn er 2 vaste basis en den andere speel precies zijn seizoen van zijn leven.

Geef CDK gewoon tijd en kijk hem volgend seizoen nog eens aan en we zien wel. Als 20 jarige in een ander land komen, de taal niet spreken je moet dat toch niet onderschatten. Dat is niet voor iedereen weggelegd. Zolang de trainer dit weet, en dit doet hij ook zal het wel beteren.

Dit + het feit dat zijn concurrent ook gewoon een uitstekend seizoensbegin speelt en hij ook nog eens een periode geblesseerd was. Geen idee wat sommige al na drie maand verwachten, maar dit lijkt mij toch niet zo ongewoon na zo'n transfer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan