UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfff toch echt geen geluk, twee fouten en meteen afgestraft
Zoals @Dr. Sheldon Cooper ook aangeeft, Benfica had makkelijk 2 of 3 keer kunnen en eigenlijk moeten scoren uit hun andere kansen.

Dat ze dan scoren uit 2 weggevers is natuurlijk wel zuur, maar het had hier gerust 0-4 of 0-5 kunnen zijn zo. Vind dat de score al bij al nog meevalt, Club was beter dan we hadden gedacht en voetbalde best goed mee, maar ik kan mij eigenlijk geen enkele zuivere doelkans voor de geest halen.

Probleem is dat de Club nu ook al een hele tijd amper nog kansen creëert. En dan is dat systeem van vandaag helemaal nutteloos, want Lang komt altijd de bal halen en Sowah en Buchanan komen amper in de 16.
Niet dat 't met spits dan zoveel beter is maar dit was een opstelling waarmee je hoopt de nul te houden en op de counter iets te forceren, vanuit balbezit iets creëeren lukt langs geen kanten zo.

Dat voor deze Parker Hoefkens moest weggaan...
Parker speelt nu al enkele matchen gewoon zonder spits, dus bijna niemand die de acties van Lang kan afwerken.
Ook gewoon geen jeugd meer. Pfff

Chelsea mag het ook vergeten, veruit de beste ploeg maar als ge niet kunt scoren... En ik zie ze niet capabel om 2 of meer keer te scoren in een wedstrijd... pffff

Je moet een beetje realistisch blijven: dit Benfica is gewoon een maatje te groot voor ons

Hoop echt dat ze eens in de competitie met deze ingesteldheid een match gaan aanvangen, dan gaan de 3punters echt wel vanzelf volgen

Verdienstelijke match, cva nog. Goeie tegenstander en wij zijn defensief te broos, en aanvallend te zwak momenteel.
Geen schande lijkt me.

BVB!!! 🖤💛 mja twas op een diefje want ze konnen zelf ook ni scoren.. Beetje traag, Chelsea met een compact blok achteraan waar ge amper door geraakte. Paar keer chance gehad en sowieso met de 1-0 want veel meer zat er qua echt gevaar ni in vandaag. Kan denk k nog alle kanten op in die uitmatch. Spijtig dat k die dikke tifo ni kon zien want stond er zelf tussen 😛

Je moet een beetje realistisch blijven: dit Benfica is gewoon een maatje te groot voor ons

Hoop echt dat ze eens in de competitie met deze ingesteldheid een match gaan aanvangen, dan gaan de 3punters echt wel vanzelf volgen
Inderdaad , vergeet ni da die mannen boven PSG eindigden in de Poules , leider zijn in hun compitite , ect en gewoon in vorm zijn
In Benfica zelf gaan die nog een paar stapkes sneller voetballen met hun publiek .

't Is mss wat vroeg, maar eerlijk gezegd hadden ze gewoon beter Hoefkens laten doen als ik nu zie wat Parker allemaal aan 't uitsteken is. Dat je verliest van Benfica is 1 ding, maar dat je zo laat wacht met ingrijpen terwijl de problemen duidelijk zichtbaar zijn...

Is dat een nieuwe tactiek? Een 'valse' diepe spits.
Op papier staat Lang als targetspits, maar heb hem ballen zien recupereren aan eigen achterlijn & meer passes zien verdelen dan eender welke middenvelder :wtf:

't Is mss wat vroeg, maar eerlijk gezegd hadden ze gewoon beter Hoefkens laten doen als ik nu zie wat Parker allemaal aan 't uitsteken is. Dat je verliest van Benfica is 1 ding, maar dat je zo laat wacht met ingrijpen terwijl de problemen duidelijk zichtbaar zijn...
Tja, onder Hoefkens liep het toch ook niet meer zoals het moest, er zit een soort "metaalmoeheid" in deze groep en zowel Hoefkens als Parker hebben dus problemen om daar terug een swingend elftal van te maken. Ik zou die kerel nog effe respijt geven -> hoe lang is hij al bezig ? Toch nog steeds minder dan 2 maand hé?

Yaremchuk heeft geen vertouwen, en hoe hard ik er ook op vloek, maar hem na 3 slechte matchen weer de bank te parkeren en dan af en toe invalbeurten te geven van 10 minuten zo gaat hij echt geen vertrouwen bij krijgen. Zeg hem gewoon van je krijgt komende 5 matchen volledig je kans en hou je er daar dan aan. En Yaremchuk kan wel zeker met Jutgla samen spelen.

De daders komen er toch redelijk goedkoop vanaf vind ik. Enkel een voorwaardelijke celstraf voor iemand in coma te slaan...

Tja, onder Hoefkens liep het toch ook niet meer zoals het moest, er zit een soort "metaalmoeheid" in deze groep en zowel Hoefkens als Parker hebben dus problemen om daar terug een swingend elftal van te maken. Ik zou die kerel nog effe respijt geven -> hoe lang is hij al bezig ? Toch nog steeds minder dan 2 maand hé?
Mja mentaalmoeheid akkoord, maar dat heeft an sich weinig tot niets te maken met de tactische blunders van gisteren en daarvoor.

Zoals eerder al aangehaald: zonder diepe spits beginnen tot daar aan toe, maar dan nog niet eens ingrijpen terwijl je niks klaarspeelt is wel zorgwekkend.

Als je van coach wisselt midden in een seizoen doe je voor de resultaten en die zijn er ook gewoon niet. Er is niet eens sprake geweest van het zogenaamde "trainerseffect" wat je wel vaak ziet bij een nieuwe coach. Tja, dan had je achteraf gezien beter Hoefkens laten zitten denk ik dan. Ik zie ook niks van potentie naar de toekomst toe.

Ik heb het hier quasi een maand geleden al eens gezet, en ik blijf bij m'n standpunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan