Général Zantas
Well-known member
Echte comedy capers bij Brugge op vlak van balbehandeling. Nochtans vrij basic stuff.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals @Dr. Sheldon Cooper ook aangeeft, Benfica had makkelijk 2 of 3 keer kunnen en eigenlijk moeten scoren uit hun andere kansen.Pfff toch echt geen geluk, twee fouten en meteen afgestraft

mja twas op een diefje want ze konnen zelf ook ni scoren.. Beetje traag, Chelsea met een compact blok achteraan waar ge amper door geraakte. Paar keer chance gehad en sowieso met de 1-0 want veel meer zat er qua echt gevaar ni in vandaag. Kan denk k nog alle kanten op in die uitmatch. Spijtig dat k die dikke tifo ni kon zien want stond er zelf tussen 
Inderdaad , vergeet ni da die mannen boven PSG eindigden in de Poules , leider zijn in hun compitite , ect en gewoon in vorm zijnJe moet een beetje realistisch blijven: dit Benfica is gewoon een maatje te groot voor ons
Hoop echt dat ze eens in de competitie met deze ingesteldheid een match gaan aanvangen, dan gaan de 3punters echt wel vanzelf volgen
Tja, onder Hoefkens liep het toch ook niet meer zoals het moest, er zit een soort "metaalmoeheid" in deze groep en zowel Hoefkens als Parker hebben dus problemen om daar terug een swingend elftal van te maken. Ik zou die kerel nog effe respijt geven -> hoe lang is hij al bezig ? Toch nog steeds minder dan 2 maand hé?'t Is mss wat vroeg, maar eerlijk gezegd hadden ze gewoon beter Hoefkens laten doen als ik nu zie wat Parker allemaal aan 't uitsteken is. Dat je verliest van Benfica is 1 ding, maar dat je zo laat wacht met ingrijpen terwijl de problemen duidelijk zichtbaar zijn...
Mja mentaalmoeheid akkoord, maar dat heeft an sich weinig tot niets te maken met de tactische blunders van gisteren en daarvoor.Tja, onder Hoefkens liep het toch ook niet meer zoals het moest, er zit een soort "metaalmoeheid" in deze groep en zowel Hoefkens als Parker hebben dus problemen om daar terug een swingend elftal van te maken. Ik zou die kerel nog effe respijt geven -> hoe lang is hij al bezig ? Toch nog steeds minder dan 2 maand hé?