Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me slim om hem deze match nog op de bank te hebben en nieuwe coach morgen te laten beginnenKan toch niet dat Parker morgen nog Club coach is?
Ze zijn toch ver geraaktPijnlijk om fan van Club te zijn...![]()
Zou wel eens kunnen kloppen.Lijkt me slim om hem deze match nog op de bank te hebben en nieuwe coach morgen te laten beginnen
Zou jammer zijn, ik ben echt wel fan van ParkerZou wel eens kunnen kloppen.
![]()
Uren van Scott Parker zijn geteld, Club Brugge wil met Alfred Schreuder snel een vervanger aanstellen
De uren van Scott Parker (42) zijn geteld. De Engelsman leidde dinsdagavond nog de Champions League-clash tegen Benfica, maar die verliep desastreus en bij Club Brugge zijn ze volop bezig met een vervanger. Niet zomaar een vervanger, maar een oude bekende, een trainer die blauw-zwart vorig...www.nieuwsblad.be

Klopt volledig. Bovendien ook overbetaald met te lange contracten.Los van deze wedstrijd, maar Club moet toch echt grote kuis houden.
Mata, Mechele, Nielsen, Buchanan, Vanaken, Sylla,... Allemaal te zwak, over the top of nog te groen achter de oren. Op een paar posities iemand wat minder of heel groen hebben kom je nog mee weg, maar dit is gewoon teveel van het.... euh slechte.
Nee, echt heel slecht gewerkt imo door het bestuur om tot deze kern te komen, na al die jaren hoogconjunctuur en cashen zouden we toch echt meer kwaliteit dan dit moeten hebben.
Het is inderdaad hoog tijd voor een totale reset. Ik zou Mignolet, Meijer, Sylla, Onyedika, Nielsen, Skov, Lang en Jutgla proberen te houden, al de rest is aan vervanging toe. En geef godver eens wat jonge gasten een kans, ik zie het nog gebeuren dat De Cuyper weg zal zijn zonder een seizoen voor de Club gespeeld te hebben, en ge gaat mij niet vertellen dat de beste beloftenploeg in 1B geen paar jonge gasten heeft lopen die zouden kunnen meedraaien bij de eerste ploeg.Los van deze wedstrijd, maar Club moet toch echt grote kuis houden.
Mata, Mechele, Nielsen, Buchanan, Vanaken, Sylla,... Allemaal te zwak, over the top of nog te groen achter de oren. Op een paar posities iemand wat minder of heel groen hebben kom je nog mee weg, maar dit is gewoon teveel van het.... euh slechte.
Nee, echt heel slecht gewerkt imo door het bestuur om tot deze kern te komen, na al die jaren hoogconjunctuur en cashen zouden we toch echt meer kwaliteit dan dit moeten hebben.
Als er iemand met een hele lijst van mogelijke coaches zou zijn, is het Verhaeghe wel. Komt hij met Schreuder af...Schreuder zou blijkbaar klaar staan om over te nemen.
Kill me pls.
Volgens mij nen domme zet , die Schreuder bakte er niks van bij Ajax met nen kern da 5 x keer beter is .Zou wel eens kunnen kloppen.
![]()
Uren van Scott Parker zijn geteld, Club Brugge wil met Alfred Schreuder snel een vervanger aanstellen
De uren van Scott Parker (42) zijn geteld. De Engelsman leidde dinsdagavond nog de Champions League-clash tegen Benfica, maar die verliep desastreus en bij Club Brugge zijn ze volop bezig met een vervanger. Niet zomaar een vervanger, maar een oude bekende, een trainer die blauw-zwart vorig...www.nieuwsblad.be