Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan De Cuyper daar niet spelen?Ja ik weet wel, maar Meier als winger zie ik toch ook niet goedkomen? daar is hij toch ook niet creatief genoeg voor?
Laat die jongen maar op de linksback, als die nog wat stappen kan zetten hebben we eindelijk eens iemand voor die positie bij de nationale ploeg.Kan De Cuyper daar niet spelen?
Lang gekwets geweest blijkbaar en nog maar 2 weken terugIs mané geblesseerd geweest of is die geen basisspeler bij Bayern?

Het verschil van bank was echt wel gigantischBayern was wel slordig met hun kansen - toch een werkpunt als ze de CL willen winnen dit jaar.
PSG, tja, al uw geld aan een handvol topspelers geven (Messi, Neymar, Mbappe). Neymar geblesseerd, Messi geen goesting meer.
En dan zijn de wisselspelers allemaal 17 of 18 jaar![]()
Messi was echt dramatisch.PSG, tja, al uw geld aan een handvol topspelers geven (Messi, Neymar, Mbappe). Neymar geblesseerd, Messi geen goesting meer.
En dan zijn de wisselspelers allemaal 17 of 18 jaar![]()
Messi was echt dramatisch.
Had dan toch gestopt na het WK ipv tegen je gedacht rond te wandelen op een voetbalplein.
Voor het geld moet hij het al lang niet meer doen.

Nee want die presteren zoals verwacht hetzelfde zoals elk jaarKrijgen we nu ook een topic "De malaise bij PSG"![]()

Ik heb niks tegen PSG maar toch altijd blij als ze er weer eens uitgaan, idem voor man.city.
Benfica gaat nog wel ver geraken denk ik heel goede ploeg nu.