UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja ik weet wel, maar Meier als winger zie ik toch ook niet goedkomen? daar is hij toch ook niet creatief genoeg voor?

Met wat minder buitenspelgoals krijgt PSG er als Europese topploeg ook gewoon 4 om de oren. Kan dus gewoon gebeuren in deze competitie :unsure:

Ah de jaarlijkse faal van de olieclubs. Geniéten!
Voor PSG lijkt ze vroeger en vroeger te komen elk seizoen, mooi zo.

Bayern was wel slordig met hun kansen - toch een werkpunt als ze de CL willen winnen dit jaar.

PSG, tja, al uw geld aan een handvol topspelers geven (Messi, Neymar, Mbappe). Neymar geblesseerd, Messi geen goesting meer.
En dan zijn de wisselspelers allemaal 17 of 18 jaar :tongue:

Bayern was wel slordig met hun kansen - toch een werkpunt als ze de CL willen winnen dit jaar.

PSG, tja, al uw geld aan een handvol topspelers geven (Messi, Neymar, Mbappe). Neymar geblesseerd, Messi geen goesting meer.
Het verschil van bank was echt wel gigantisch

Messi was echt dramatisch.
Had dan toch gestopt na het WK ipv tegen je gedacht rond te wandelen op een voetbalplein.
Voor het geld moet hij het al lang niet meer doen.

Messi was echt dramatisch.
Had dan toch gestopt na het WK ipv tegen je gedacht rond te wandelen op een voetbalplein.
Voor het geld moet hij het al lang niet meer doen.

Goh ja, zal gewoon de afspraak zijn met de Qatarezen dat hij zijn contract uitdoet, nee?

Dat is tot juni 2023. Met optie op nog een jaar extra, maar dat lijkt me idd een slecht idee.
Gewoon stoppen, of nog een jaartje bij Newell's Old Boys gaan spelen en als god behandeld worden :p

Ik heb niks tegen PSG maar toch altijd blij als ze er weer eens uitgaan, idem voor man.city.
Benfica gaat nog wel ver geraken denk ik heel goede ploeg nu.

Ik heb niks tegen PSG maar toch altijd blij als ze er weer eens uitgaan, idem voor man.city.
Benfica gaat nog wel ver geraken denk ik heel goede ploeg nu.

Ja de enige reden dat ik nog een tikkeltje sympathie voel voor ManC is KDB. Want voor de rest is dat eigenlijk hetzelfde als PSG, maar dan met UAE i.p.v. Qatar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan