UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die gast ziet er toch totaal niet betrouwbaar uit, ik volg Bayern niet echt dus ik vraag mij af of dit wel materiaal is om op verder te bouwen.. Zeker als je Europees ver wil geraken. Ik zie dat die toch ook al bijna 25j is...

Die gast ziet er toch totaal niet betrouwbaar uit, ik volg Bayern niet echt dus ik vraag mij af of dit wel materiaal is om op verder te bouwen.. Zeker als je Europees ver wil geraken. Ik zie dat die toch ook al bijna 25j is...
Zo snel mogelijk verpatsen imo.

Die gast was bij Frankrijk op het WK bij momenten ook al dramatisch.

Bwa da zeiden ze ook van Demichelis en Van Buyten... Maar haalden toch ook de CL finale 😜in 2010 tegen Inter.

die handsregel mag toch echt aangepast worden volgend seizoen hoor, wat een loterij

Ik quote mezelf ook voor die 2e penalty (voor Bayern deze keer).
Pure loterij, zeker bij die 2e dus.

Het concept 'aangeschoten bal' moet gewoon terugkomen, ook al is dat ten koste van wat objectiviteit (want dan moet de ref beoordelen wat wel of niet 'aangeschoten' is).

Heel erg siked voor de match van vanvond.
Uit nostalgie heb ik nog es de 2 X 6 minuten durende samenvatting op youtube van Real - City (heen en terug) bekeken. (van vorig jaar dus, ook halve finale)

Blijft toch duizelingwekkend als je ziet dat ze daar op 1 minuut van reguliere speeltijd 2 goals voor stonden, de veel betere ploeg waren ook, en dan nog alles weg gegeven in die blessure tijd. (en winning goal in verlengingen thuis in bernabeu).

Nu is de beslissende match gelukkig in City. Ik gun het ze nu toch echt wel om revanche te halen.
En ik blijf van van Graelish, ondanks alle bagger hij van sommigen krijgt.

Even vooruitkijken naar volgend jaar.

De kampioen speelt enkel de laatste voorronde van het kampioenenbal, maar komt daar uit als niet-reekshoofd. Dit wil zeggen dat ze zullen uitkomen tegen ploegen in het genre van Dinamo Zagreb (CRO), Young Boys (SUI), Galatasaray (TUR) of Ferencvaros (HUN). Zeker niet onmogelijk, maar ook niet gemakkelijk. Winnen ze dit, dan komen ze uit in de Champions League en zouden dit de poules kunnen zijn (met dan een van de Belgische ploegen in pot 4):

1683647828380.png

De nummer 2 moet twee voorrondes spelen, waarschijnlijk de eerste keer als reekshoofd (tegen kleinere ploegen zoals Sturm Graz (AUT), Backa Topola (SRB) of Panathinaikos (GRE). Bij verlies is de Europa League (zie die topic) hun deel, bij winst volgt een klepper tegen ploegen zoals Rangers (SCO) of Sporting Braga (POR). Winnen ze dit is er de Champions league (ook laatste poule, zie hierboven), bij verlies is er de Europa League.

Ze hebben wel gelijk dat ze bij Real 2x goed wegkomen zonder geel
Carvajal absoluut, maar dat van Rudiger vind ik geen geel. Dat wordt gewoon opgeblazen omdat Gundogan daar zolang bleef liggen.

Als er trouwens iemand een kaart moest krijgen is het wel Bernardo Silva. Dat was zelfs donkergeel.

Maar los daarvan gewoon waardeloos commentaar

VINICIUS :clap: :clap: :clap:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan