Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo snel mogelijk verpatsen imo.Die gast ziet er toch totaal niet betrouwbaar uit, ik volg Bayern niet echt dus ik vraag mij af of dit wel materiaal is om op verder te bouwen.. Zeker als je Europees ver wil geraken. Ik zie dat die toch ook al bijna 25j is...
Bwa da zeiden ze ook van Demichelis en Van Buyten... Maar haalden toch ook de CL finaleDie gast ziet er toch totaal niet betrouwbaar uit, ik volg Bayern niet echt dus ik vraag mij af of dit wel materiaal is om op verder te bouwen.. Zeker als je Europees ver wil geraken. Ik zie dat die toch ook al bijna 25j is...
in 2010 tegen Inter.Triestige keeper toch. In de eerste helft ook al herhaaldelijk beginnen tijdrekken. Goed dat Turpin niet te lang wachten om 'm geel te geven.Ederson met krampen... man man man
die handsregel mag toch echt aangepast worden volgend seizoen hoor, wat een loterij
Ze hebben wel gelijk dat ze bij Real 2x goed wegkomen zonder geelWat een verschrikking weer dat commentaar op VTM![]()
Bernardo had ook al oranje mogen hebben voor zijn fout.Ze hebben wel gelijk dat ze bij Real 2x goed wegkomen zonder geel
Carvajal absoluut, maar dat van Rudiger vind ik geen geel. Dat wordt gewoon opgeblazen omdat Gundogan daar zolang bleef liggen.Ze hebben wel gelijk dat ze bij Real 2x goed wegkomen zonder geel