Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk wel ja. Foei van mij.Ik snap de mop niet. Is dit eerder niet iets voor het Offtopic topic...

Of hij mist onbegrijpelijk de winning goal en scoort dan een own-goal voor de tegenstander waardoor die de beker mag omhoog steken...Ik zal hier zeggen wat ik tegen mijn maat (mede Liverpool supporter) heb gezegd.
Romelu maakt in de 94ste minuut de winning goal in de finale tegen City.
Ik vind het nog altijd onbegrijpelijk dat iemand met zijn talent en mentaliteit nu al zowat heel zijn carrière bankzitter is. Dat ze die bij Brugge eens gaan halen.Haha altijd dat gezeik over Big Rom.
Ik vond hem gisteren gewoon uitstekend invallen, net als Origi. En bij Origi was dat toch een verrassing - eeuwige bankzitter die 2 keer op een jaar iets mooi laat zien en voor de rest, tja, op de bank zit.
Mwa, ik vind Origi nergens echt goed in (qua rendement). Technisch sterk en kan de bal goed bijhouden, maar zowel scoren als een assist geven doet hij te weinig in die positie.Ik vind het nog altijd onbegrijpelijk dat iemand met zijn talent en mentaliteit nu al zowat heel zijn carrière bankzitter is. Dat ze die bij Brugge eens gaan halen.
We kunnen hem te weinig bezig zien om echt te oordelen vind ik, maar 't feit dat hij bijna niet van de bank komt wil natuurlijk wel iets zeggen. Maar ik zou die toch graag eens bij een subtopper een seizoen vol willen zien maken op het veld ipv op de bank.Mwa, ik vind Origi nergens echt goed in (qua rendement). Technisch sterk en kan de bal goed bijhouden, maar zowel scoren als een assist geven doet hij te weinig in die positie.
Mwa, ik vind Origi nergens echt goed in (qua rendement). Technisch sterk en kan de bal goed bijhouden, maar zowel scoren als een assist geven doet hij te weinig in die positie.
Het is voor mij vooral iemand die precies zeer specifieke coaching nodig heeft. En dat bedoel ik misschien zelfs vooral op menselijk vlak. Bij Liverpool wist hij dat hij na de "groten" kwam in de selectie, maar Klopp kon die precies wel op een bepaalde manier daar mee laten omgaan dat die op de momenten dat hij er dan moest staan ook helemaal klaar voor was.We kunnen hem te weinig bezig zien om echt te oordelen vind ik, maar 't feit dat hij bijna niet van de bank komt wil natuurlijk wel iets zeggen. Maar ik zou die toch graag eens bij een subtopper een seizoen vol willen zien maken op het veld ipv op de bank.
Ik ben akkoord hoor, voor zijn ontwikkeling als voetballer had dat veel beter geweest denk ik. Ik ben als supporter wel blij dat hij er was, want heeft ons toch enkele prachtige momenten bezorgd.Origi heeft zijn het overgrote deel van zijn carrière vergooid door bij Liverpool bankzitter te zijn?
Heeft die niet één of twee seizoenen te lang bij Liverpool gezeten?Ik ben akkoord hoor, voor zijn ontwikkeling als voetballer had dat veel beter geweest denk ik. Ik ben als supporter wel blij dat hij er was, want heeft ons toch enkele prachtige momenten bezorgd.
EDIT: vergeet ook niet de prijzen die hij met Liverpool gepakt heeft en de cultstatus die hij in de supporters hun hart (ja ook dat van mij) heeft he.

Vooral die superchille viering van Divock zelf, geniaal. Iedereen sliep hier toen al, maar ik gok dat ik ze toen wel heb wakkergeroepenAls je het nu bekijkt wel, maar als je die CL wint en daar zo'n bijdrage aan hebt kunnen geven (CORNER TAKEN QUICKLY), verwacht je misschien meer kansen het volgende seizoen.. Eigenlijk had hij daar misschien moeten op zijn strepen staan om meer te spelen of te vertrekken, maar gemakkelijk gezegd nu natuurlijk.
Goed excuus om deze nog eens te bekijken
Kippenvel![]()
.Als je het nu bekijkt wel, maar als je die CL wint en daar zo'n bijdrage aan hebt kunnen geven (CORNER TAKEN QUICKLY), verwacht je misschien meer kansen het volgende seizoen.. Eigenlijk had hij daar misschien moeten op zijn strepen staan om meer te spelen of te vertrekken, maar gemakkelijk gezegd nu natuurlijk.
Goed excuus om deze nog eens te bekijken
Kippenvel![]()
Die goal tegen Barcelona, die tegen Everton (elke derby scoren, maar die waar Pickford compleet de mist in gaat, voor de Kop), de 2-3 op Newcastle om ons toch nog te doen dromen van de titel en natuurlijk de verlossende goal in Madrid.Denk dat die zelfs een contractverlenging getekend heeft na dat seizoen want die zijn contract was op.
Heeft een hele goede periode gehad toen Klopp net kwam waar hij week in, week uit speelde in de spits. Heeft dan die blessure opgelopen tegen Dortmund en is er dan nooit meer vast ingekomen.
Vooral frustrerende speler. Is waarschijnlijk de meeste chill gast die je kan tegenkomen en die heeft dus niet de mentaliteit om te zeggen ik moet spelen en ik zal u tonen waarom. Veel van zijn wedstrijden was die enorm matig, alsof hij er niet veel goesting in had. Maar dan de momenten dat het echt moest stond hij er wel en heeft hij ons enkele van de beste momenten bezorgd. Heeft eigenlijk in zijn hele carrière maar 1 stand-out seizoen gehad (goals/assists) en dat was zijn eerste seizoen bij Lille. Is eigenlijk gewoon een talent die het nooit waargemaakt heeft en als je dan ziet wat voor carrière hij er toch van heeft gemaakt, denk ik niet dat er zoveel meer inzat.
.Ik moet dat precies eens in actie zijn een paar keer.