UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog meer saaie matchen in de groepsfase. Blijf toch gewoon van dat formaat af UEFA. En nog meer matchen voor de spelers, ze waren nog niet genoeg fysiek belast.

Schuld van de clubs he, die willen meer geld. Nog geen 3 jaar geleden wilden een hoop clubs al stoppen met Champions League en een Europese Super Liga oprichten.
Of course, UEFA zal zelf ook blij zijn met het extra geld, daar niet van, maar ze zijn bijna verplicht om voor formats te gaan die zwaar in het voordeel spelen van de topclubs zodat die tevreden blijven.

Wat mijn afkeer voor grote clubs enkel maar groter maakt :puke:
Gaan het voetbal helemaal kapot maken, heel veel Europeanen gaan afhaken voor de zoveelste Real - City (ofzo) op duur, maar dat interesseert hen natuurlijk niet, want andere continenten blijven "fan" van hun "merk".

Hoe kan je ook in 1 groep zitten en maar tegen 8 ploegen spelen? Compleet scheefgetrokken ranking dan toch?
Kan via een soort van Swiss format gaan zoals in schaken of esports.

Iedereen start met 0 punten dus voor de eerste wedstrijden kan er random geloot worden.
1 punt voor overwinning, 0.5 punt voor gelijkspel en 0 voor verlies.
Nadien spelen teams met 1 punt tegen elkaar (door loting of door toekenning van een andere score).
Teams met 0 punten spelen tegen elkaar en evt teams met 0.5 punten ook tegen elkaar.

Zoals ik het hierboven omschrijf is het niet waterdicht, maar gewoon maar om aan te tonen dat het wel kan. Je speelt dan telkens tegen teams van gelijkaardige sterkte of positionering in het totale klassement.

Is dat alleen bij, da constant "getuut" op de achtergrond op vtm (via app)?

Edit: echt wel specifiek bij het voetbal, want op vtm gold of whatever is het zonder dat getuut
😑

Dit AC is echt wel heel zwak…
Heel veel fouten nodig om Inter het voetballen te beletten.
Hebben ze eigenlijk door dat ze minstens 2 keer moeten scoren?

Dit AC is echt wel heel zwak…
Heel veel fouten nodig om Inter het voetballen te beletten.
Hebben ze eigenlijk door dat ze minstens 2 keer moeten scoren?
AC Milaan heeft echt niks laten zien.
Lukaku komt er zonet op, geeft een pasje naar Lautaro en bam 1-0 en dat was het dan. *Geeuw*

Ac Milaan verdiende de finale echt niet, Inter gaat verdiend verder. (Ik zie ze echt geen 4x scoren in het laatste kwartier)

Real/City gaan normaal toch los over dit Inter walsen
Dat verwacht iedereen, net daarom dat het wel leuk zou zijn moest het net niet zo zijn. Pep wint van Real en iedereen overtuigd dat het nu eindelijk gaat gebeuren, die CL (en de treble?). Om dan te verliezen van Inter, met een goal van Lukaku in minuut 119. :love:

Dat verwacht iedereen, net daarom dat het wel leuk zou zijn moest het net niet zo zijn. Pep wint van Real en iedereen overtuigd dat het nu eindelijk gaat gebeuren, die CL (en de treble?). Om dan te verliezen van Inter, met een goal van Lukaku in minuut 119. :love:
Atoomschot los in de kruising

Ik hoop het. Moet zelfs Lukaku niet zijn.
Maar laat aub Inter winnen.

Is dat alleen bij, da constant "getuut" op de achtergrond op vtm (via app)?

Edit: echt wel specifiek bij het voetbal, want op vtm gold of whatever is het zonder dat getuut
😑
Ik heb het daarom ook afgezet, niet dat het achteraf gezien zo erg was dat ik match niet meer heb gevolgd, het geluid was gewoon te irritant

Pijnlijke tweet.

84ltNFL.png

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan