UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk maar aan die 2 dolle minuten van vorig jaar. Met Real kan je alles verwachten (Maar dan zal je iets moeten aan het duo Kroos-Modric)
Maar dat was in Bernabéu, dat is en blijft toch een groot verschil.

Dat City door gaat vanavond kan ik best wel hebben, maar het niveau is echt wel bizar slecht en dat komt zeker niet alleen door City.

Vreemd als je zo gaat voetballen wel dat je Rudiger niet laat staan. En toch verwacht ik nog dat ze doorgaan :unsure:

Maar dat was in Bernabéu, dat is en blijft toch een groot verschil.

Dat City door gaat vanavond kan ik best wel hebben, maar het niveau is echt wel bizar slecht en dat komt zeker niet alleen door City.
Carlos A.?

Het is nog niet gedaan, he. Twee goals op een helft is niet uitzonderlijk. Bij 2-2 is Real door.
Je zou het idd niet denken na die eerste helft, maar het is voetbal, en Ancelotti is een ervaren coach.

KDB of Romelu --> voor mij dan KDB die de beker pakt, maar Romelu die ook wel een goal maakt. En dan aub ook nog de ballon d'or aan KDB.

Het is nog niet gedaan, he. Twee goals op een helft is niet uitzonderlijk. Bij 2-2 is Real door.
Je zou het idd niet denken na die eerste helft, maar het is voetbal, en Ancelotti is een ervaren coach.

KDB of Romelu --> voor mij dan KDB die de beker pakt, maar Romelu die ook wel een goal maakt. En dan aub ook nog de ballon d'or aan KDB.
Bij 2-2 zijn het verlengingen.

Een stilstaand beeld aanhalen, mooi.
Zwakke reactie als je 40 minuten compleet bent zoekgespeeld, mssn had Mahrez al een hattrick gemaakt ondertussen. En Carvajal mocht ook niet meedoen vandaag als je ietwat consequent bent.
Leest ge ook eigenlijk?
Ik zeg toch compleet weggespeeld en geen aanspraak op iets, maar hup meteen voeten vooruit en liefst nog zonder argumenten.

Bewegend beeld is die overtreding even zwaar hoor, onbegrijpelijk dat die er geen geel voor kreeg (zoals er meerdere waren die match - die nu toevallig een bijrol spelen deze match).
Ik mag dat toch aanhalen dat er een fout is gemaakt om daar geen gele kaart voor te geven? (en hij er nadien nog ongelukkig, maar terecht één pakt) Zeker nu hij 2x scoort valt de focus daarop

Als Real hier nog doorgaat dan mogen ze in Rome een procedure opstarten voor de heilig verklaring van Ancelotti want dan kan die mens wonderen verrichten.

Nuja gewoon een snelle goal voor Real en dan nog een 2e helft op topniveau aan 2 kanten.

Allez, er moet er ene het weer over scheidsrechterlijke beslissingen hebben.

Als Silva niet had gescoord, had iemand anders wel gescoord he. De manier waarop City Real compleet wegdrukt, had ook zonder Silva in goals geresulteerd.

Ah uit-goals tellen niet meer mee tegenwoordig?
(het is duidelijk dat ik het allemaal minder hard volg de laatste jaren :p )
Idd..
Allez, er moet er ene het weer over scheidsrechterlijke beslissingen hebben.

Als Silva niet had gescoord, had iemand anders wel gescoord he. De manier waarop City Real compleet wegdrukt, had ook zonder Silva in goals geresulteerd.
Silva staat wel met een andere reden ook in de basis he.. Beetje kort door de bocht..

Edit.
En tis er niet ene ma twee. :unsure:

Je ziet toch direct het verschil als zo'n Camavinga mee op het middenveld staat ipv Kroos/Modric. Veel meer dynamiek.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan