Betwijfel ik toch sterk eerlijk gezegd. En ik ben al wat gewend ondertussen.1 doelpunt van Real en de match kantelt sowieso. Ietwat voorbarig om al te denken dat City in de finale zit
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Betwijfel ik toch sterk eerlijk gezegd. En ik ben al wat gewend ondertussen.1 doelpunt van Real en de match kantelt sowieso. Ietwat voorbarig om al te denken dat City in de finale zit
Kwa geluk hebben?Betwijfel ik toch sterk eerlijk gezegd. En ik ben al wat gewend ondertussen.

Ik denk maar aan die 2 dolle minuten van vorig jaar. Met Real kan je alles verwachten (Maar dan zal je iets moeten aan het duo Kroos-Modric)Betwijfel ik toch sterk eerlijk gezegd. En ik ben al wat gewend ondertussen.
Maar dat was in Bernabéu, dat is en blijft toch een groot verschil.Ik denk maar aan die 2 dolle minuten van vorig jaar. Met Real kan je alles verwachten (Maar dan zal je iets moeten aan het duo Kroos-Modric)
Carlos A.?Maar dat was in Bernabéu, dat is en blijft toch een groot verschil.
Dat City door gaat vanavond kan ik best wel hebben, maar het niveau is echt wel bizar slecht en dat komt zeker niet alleen door City.
Bij 2-2 zijn het verlengingen.Het is nog niet gedaan, he. Twee goals op een helft is niet uitzonderlijk. Bij 2-2 is Real door.
Je zou het idd niet denken na die eerste helft, maar het is voetbal, en Ancelotti is een ervaren coach.
KDB of Romelu --> voor mij dan KDB die de beker pakt, maar Romelu die ook wel een goal maakt. En dan aub ook nog de ballon d'or aan KDB.
Leest ge ook eigenlijk?Een stilstaand beeld aanhalen, mooi.
Zwakke reactie als je 40 minuten compleet bent zoekgespeeld, mssn had Mahrez al een hattrick gemaakt ondertussen. En Carvajal mocht ook niet meedoen vandaag als je ietwat consequent bent.
Bij 2-2 zijn het verlengingen.
)Geen wissels???![]()
Idd..Ah uit-goals tellen niet meer mee tegenwoordig?
(het is duidelijk dat ik het allemaal minder hard volg de laatste jaren)
Silva staat wel met een andere reden ook in de basis he.. Beetje kort door de bocht..Allez, er moet er ene het weer over scheidsrechterlijke beslissingen hebben.
Als Silva niet had gescoord, had iemand anders wel gescoord he. De manier waarop City Real compleet wegdrukt, had ook zonder Silva in goals geresulteerd.

City begint weer te schoppen
"Vreemde wissel"
Alaba linksback en Cama mee op het middenveld he jongens![]()