Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Uhu.. En one season wonder?Alvarez doet in een halve minuut wat Haaland niet kon in tweede wedstrijden.![]()

En Sergio Gomez (stel u voor, van Anderlecht rechtstreeks naar CL winst)Die Alvarez is ook gewoon een geweldig talent, bv. wat die op het WK heeft laten zien.
Doodzonde dat die op de bank zit, maar ja, als ge Haaland hebt...
Mbappe is eigenlijk niet nodig met Vinicius op links. Ik denk dat er toch andere prioriteiten zijn om eerst te versterken. Natuurlijk zou Mbappe een surplus zijn aan het aanvallende compartiment, maar heeft toch al meermaals aangegeven uitsluitend vanaf links te willen komen.Real gaat serieus de portemonnee bovenhalen deze zomer. Mbappe en Bellingham incoming
Is dat voor zijn haarband?Grealish gaf ik sowieso rood vandaag.
IddIs dat voor zijn haarband?

De Bruyne op 1 voor de Gouden bal?
Die gaat gewoon naar Messi hoor, geen twijfel mogelijk.
Tsja, ik ben het daar ook niet mee eens, maar dat gewonnen WK als bekroning op zijn carrière gaat zwaar doorwegen.
Moest Messi de bal winnen dan zijn ze toch compleet doorgedraaid, die heeft dit seizoen toch weinig gepresteerd.
Een speler die dit jaar letterlijk evenveel in de CL heeft laten zien als mijn buurman?De Bruyne op 1 voor de Gouden bal?
Die gaat gewoon naar Messi hoor, geen twijfel mogelijk.
Courtois is laatste jaren quasi elke match top, KDB toch niet altijdKevin De Bruyne…
Woorden schieten te kort.
De beste Belgische speler ooit, ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand beter ons Belgenlandje zal vertegenwoordigen.
Wereldtop! King Kev!
Courtois heeft toch ook mindere matchen.Courtois is laatste jaren quasi elke match top, KDB toch niet altijd
Courtois>KDB wat mij betreft