UEFA Champions League 2022-2023

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Alvarez is ook gewoon een geweldig talent, bv. wat die op het WK heeft laten zien.
Doodzonde dat die op de bank zit, maar ja, als ge Haaland hebt...

Bizar hoe pover Real aan deze wedstrijd begon. Wetende hoe ze tegen ons ( Liverpool ) thuis hebben gespeeld.
Jammer dat Alvarez ook gewoon op de bank zit bij City.

Verdiend gewonnen van City wel!

Real gaat serieus de portemonnee bovenhalen deze zomer. Mbappe en Bellingham incoming
Mbappe is eigenlijk niet nodig met Vinicius op links. Ik denk dat er toch andere prioriteiten zijn om eerst te versterken. Natuurlijk zou Mbappe een surplus zijn aan het aanvallende compartiment, maar heeft toch al meermaals aangegeven uitsluitend vanaf links te willen komen.

Een diepe spits is broodnodig want Benzema moet gewoon te veel wedstrijden spelen op dit moment. En dan zwijg ik nog over de backs. Camavinga kan daar niet eeuwig blijven spelen met zijn kwaliteiten, die hoort gewoon op het middenveld. En Mendy is technisch gewoon te zwak voor een club als Real. Carvajal moet ook gewoon vervangen worden. Die kan op zich nog wel mee, maar is veel te vaak geblesseerd en Vazquez/Nacho zijn zwakke alternatieven op die positie.

Zo'n Alvarez had ik wel graag gezien bij Real bv.

Kevin De Bruyne…
Woorden schieten te kort.
De beste Belgische speler ooit, ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand beter ons Belgenlandje zal vertegenwoordigen.
Wereldtop! King Kev!

Als MC de CL wint dan staat Kevin toch momenteel op 1 voor de gouden bal op mijn persoonlijk papierke.
Haaland is voor mij dan nog de grootste concurrent maar dan moet hij in de finale echt schitteren, zo niet maakt Kevin toch wel een grote kans.

Anyways als er een kans is dat hij de gouden bal wint, dan zal het nu moeten gebeuren.
Hij is een (aanvallende) middenvelder en het is zeldzaam dat een middenvelder die gouden bal wint, een betere kans gaat hij nooit meer krijgen.

--

Ik zie veel commentaar dat die een zwakke HF was. Ik vond MC wel 'ok / degelijk' spelen. Het was vooral Real dat niet thuis gaf en MC echt nooit in de problemen bracht.

:laugh:

Moest Messi de bal winnen dan zijn ze toch compleet doorgedraaid, die heeft dit seizoen toch weinig gepresteerd.
Tsja, ik ben het daar ook niet mee eens, maar dat gewonnen WK als bekroning op zijn carrière gaat zwaar doorwegen.

Hij is volgens de odds momenteel ook duidelijk favoriet.

De Bruyne op 1 voor de Gouden bal?

Die gaat gewoon naar Messi hoor, geen twijfel mogelijk.
Een speler die dit jaar letterlijk evenveel in de CL heeft laten zien als mijn buurman?

Maar het blijft een zever trofee. Zelfs al scoort Haaland/KDB een hattrick in de CL finale en pakken ze de treble, dan nog geven ze Messi de gouden bal omdat het Messi is.

Kevin De Bruyne…
Woorden schieten te kort.
De beste Belgische speler ooit, ik kan me niet voorstellen dat er ooit iemand beter ons Belgenlandje zal vertegenwoordigen.
Wereldtop! King Kev!
Courtois is laatste jaren quasi elke match top, KDB toch niet altijd

Courtois>KDB wat mij betreft

Courtois is laatste jaren quasi elke match top, KDB toch niet altijd

Courtois>KDB wat mij betreft
Courtois heeft toch ook mindere matchen.
Maar had mij beter moeten uitdrukken, als veldspeler komt er niemand aan zijn enkels in ons Belgenlandje.
Courtois is ook wereldtop, en beide spelers vallen niet te vergelijken met elkaar.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan