UEFA Champions League 2023-2024

Ik denk dat groep A me meer aanspreekt...
2 mooie namen en een haalbare kaart

Allez: Barcelona, Porto en Shaktar

Laatst bewerkt:
Eigenlijk liever de group met Feyenoord gehad maar hier is plek 3 wel wat haalbaarder. En een mooie affiche met Barcelona. Meer kon je niet vragen eigenlijk.

Hoe goed Porto is, geen idee.

Eigenlijk liever de group met Feyenoord gehad maar hier is plek 3 wel wat haalbaarder. En een mooie affiche met Barcelona. Meer kon je niet vragen eigenlijk.

Hoe goed Porto is, geen idee.

Ik hoopte Feyenoord het minste, want dat zou weer grote kans geven op boksmatch. Het stadion zit nu al altijd half vol met Hollanders.
Nu heb je dat risico niet.

Barcelona ontvangen tho :love2:

Europees niet.

Ah, dacht dat die bedoelde waar die hun nieuw thuisstadion is.

Kon erger en Shakhtar in Hamburg is geen moeilijke verplaatsing. Zonder thuisvoordeel kan daar wel iets. Porto is sterker dan vorig jaar dus dat is moeilijker (denk ik)
Barcelona is een fantastische ervaring en van de grote clubs niet de meest onmogelijke.
Vol voor de 3e plaats gaan .

Op zich geen droomgroep voor mij maar toch wel heel vet. En het feit dat Shaktar in Hamburg speelt, is zeker ook een pluspunt.

Ook wel bummer dat barca net nu (en volgend seizoen) ni in camp nou speelt. Gelukkig nog altijd wel in Barcelona.

Naar die galamatchen tegen Barcelona kijk ik nog het minste uit eigenlijk. Uiteindelijk speel je toch CL om mee te doen en te overwinteren.

Terug
Bovenaan